Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Parfumerie Douglas Nederland B.V. Nijmegen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
St. Annastraat 265
6525 GR Nijmegen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Website

Informatie over Parfumerie Douglas Nederland B.V. in Nijmegen

De exploitatie en administratie van detailhandelszaken in parfumerieen, cosmetica, drogisterij-artikelen en aanverwante artikelen.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Parfumerie Douglas Nederland B.V. in Nijmegen

Onze bezoekers over Parfumerie Douglas Nederland B.V. in Nijmegen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.9/10
    (52 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    21%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3/10
    (23 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.5/10
    (15 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.3/10
    (14 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Parfumerie Douglas Nederland B.V. in Nijmegen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Douglas Leidschendam, wel verkopen, niet ruilen of retour in winkel, online wél?! Arrogant personeel.
Bij veel reviews van deze winkel zie ik dezelfde berichten. Inderdaad en bagger winkel met een heel leger puber meiden die de arrogantie ten top zijn en vooral zeer slechte service leveren. Wanneer er geen monster van een geur beschikbaar is, dan koop je dus op de gok een geur. Eenmaal het plastic thuis eraf en even ruiken of het een lekkere geur is, dan heb je een probleem, want terug brengen is dan geen optie in Leidschendam. Discussies worden gevoerd waar zelfs beveiliging van een winkelcentrum wordt bijgeroepen, echt schandalig, in plaats van gewoon omruilen. Want het leuke is: als je dezelfde geur online bij Douglas koopt en thuis het plastic eraf haalt en dan ruikt, kan hij gewoon terug gestuurd worden als hij niet bevalt. Kortom een dubbel beleid Douglas, zorg voor een testfles in je winkel of verkoop het product dan niet! Voor mij dus de laatste keer dat ik Douglas bezoek, gewoon een geur elders ruiken en online bestellen is dus een betere optie: maar niet bij Douglas. Klantonvriendelijke winkel die wat mij betreft geen recht heeft op mijn euro's. Klacht wordt zélfs door de vrouwelijke "manager", niet opgelost tot grote verbazing van omstanders. Zelfs klanten die naast me stonden vonden dat ik een terecht punt had, maar het eindresultaat: geen service. Kortom je mond-op-mond reclame zal vanzelf klanten weerhouden om naar Douglas te gaan. Service is je beste reclame, maar dat snappen de Douglas winkels niet. Gelukkig ken ik nog andere parfumwinkels. (waar service nog wel een klanten binder is)
Status 29 juli 2023: de manager van de manager, van die manager, van de winkelmanager gaat contact opnemen. Nog ff geduld meneer! Het is maar 40 euro, maar we contacten u hoor! (Niet dus)
Status 11 augustus: dé manager zou bellen om de klacht op te lossen, maar het blijft akelig stil ondanks meerdere beloftes dat ze zouden bellen om het op te lossen. Goed voorbeeld hoe een organisatie als deze samenwerkt en toont dus aan dat het inderdaad slecht geregeld is bij Douglas.
Status 25 Augustus: Klantenservice (is geen service) geeft aan dat ze vanuit Hoofdkantoor geen oplossing kunnen bieden en dat Leidschendam het zou moeten oplossen.
Maar ja, daar ligt het probleem: Leidschendam weigert een oplossing te bieden. De arrogantie viert dus feest bij Douglas waarbij Leidschendam naar het hoofdkantoor wijst, en Demi op het hoofdkantoor naar Leidschendam wijst. Kortom; je kan stikken in je aankoop en je mag het lekker uitzoeken! Geen probleem Douglas! Ik gebruik jullie winkel nu als “testlocatie” en bestel mijn geur voortaan via webwinkels! Scheelt veel geld, heb je recht van retour en heb je het snel in huis zonder arrogante managers.
Hoe jaag je klanten weg? Douglas weet hoe! Jammer hoor, maar gezien alle klachten staat Douglas er niet al te best voor. Gek als je in een winkel op zaterdag 20 dames heb rond lopen die uit hun neus eten en bezig zijn met hun eigen uiterlijk. Dit heet: mismanagement.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb 11 januari jl. online een bestelling gedaan bij Douglas. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Na talloze telefoontjes en e-mails is het artikel omgezet naar een giftcard. Bij deze giftcard hoort een pincode die ik niet van hen ontvang. Ik heb ook hierover al talloze malen gebeld en gemaild maar ze versturen het gewoon niet. Zo’n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt. Bestel absoluut niet online bij Douglas want je geld is weg. Ik begrijp hier helemaal niets van.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijne Heren,
Het werkelijk een grof schandaal
Telefonisch op geen enkel moment telefonisch te bereiken (gehele week elke dag)
op de klachten formulier wordt niet gereageerd ook na drie klachten tussentijds 60 uur gewacht
Het lijkt erop dat men het niet belangrijk vind om je als klant te willen behouden.