Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Euronics Netten Sliedrecht

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Molendijk 59
3361 EL Sliedrecht
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    Gesloten
    Dinsdag
    09:00 - 17:30
    Woensdag
    09:00 - 17:30
    Donderdag
    09:00 - 17:30
    18:30 - 20:30
    Vrijdag
    09:00 - 17:30
    Zaterdag
    09:30 - 16:30
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over Euronics Netten in Sliedrecht

Het verkopen en repareren van alle soorten elektrische en elektronische apparatuur, accessoires en elektrotechnische (waaronder begrepen het wit- en bruingoed)materialen alsmede het leveren van goederen ten behoeve van de detailhandel.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Euronics Netten in Sliedrecht

Onze bezoekers over Euronics Netten in Sliedrecht

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.5/10
    (9 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.6/10
    (3 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.6/10
    (3 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.2/10
    (3 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Euronics Netten in Sliedrecht

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wij hebben een heel slechte ervaring gehad met dit bedrijf in februari 2015. Wij hebben hen ingeschakeld voor reparatie van een vaatwasser. De monteur van Euronics Netten constateerde dat de pomp kapot was. Wij besloten om reparatie uit te stellen omdat het niet onze vaatwasser is, maar die van de eigenaar van het huis waar wij een aantal maanden op passen. We hebben natuurlijk wel betaald voor het bezoek van de monteur en we zijn met de hand af gaan wassen.

Een week later constateerden wij dat er een stinkende laag water in de vaatwasser stond. Wij hebben de machine toen aan gezet om van de stank af te komen. Meteen sloegen de stoppen door. Wij denken dus dat de monteur iets verkeerd aangesloten heeft. We hebben Euronics Netten gebeld voor een tweede afspraak. De monteur is wel langs geweest, maar kon niet beloven dat het tweede consult gratis zou zijn. Wij vinden dit heel onrechtvaardig want het probleem is ontstaan bij zijn eerste bezoek!