Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Esprit Heerenveen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Dracht 40
8442 BR Heerenveen
Schrijf review
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Website
Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Esprit in Heerenveen

Onze bezoekers over Esprit in Heerenveen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.9/10
    (8 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.8/10
    (4 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5/10
    (2 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.8/10
    (2 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Esprit in Heerenveen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer teleurgesteld door de service van Esprit Heerenveen. Ik had een heel mooi jurkje gekocht bij Esprit Maastricht, tijdens een weekend weg. Na drie keer dragen zat er een gat in het jurkje. Ik hoopte dat Esprit Heerenveen mij verder kon helpen, want ik woon in Leeuwarden en kom niet dagelijks in Maastricht. De verkoopster wilde mij niet helpen om aan een nieuw jurkje te komen. Zelfs een telefoontje naar Esprit Maastricht was te veel gevraagd. 'Dat is het risico als je ver weg iets koopt', meldde ze mij. Ik snap hier helemaal niets van. Ook al ben je franchiseonderneming, je wilt een klant toch altijd helpen een oplossing te vinden? Toch ook als je er zelf als winkel niet direct bij betrokken bent? Niet deze mevrouw. Ze werd zelfs geïrriteerd en sprak mij aan alsof ik een kleuter was. Dat ik niet begreep dat zij niets voor mij kon doen, dat vond zij maar raar. Ik vind haar gedraag uiterst merkwaardig. Ken je vak, zou ik zeggen. Steeds meer mensen doen hun aankopen via internet. Winkels hebben in de toekomst alleen nog bestaansrecht als ze uitblinken in service. Dat is bij Esprit Heerenveen verre van het geval. Ik raad de verkoopster dan ook aan om een cursus klantvriendelijkheid te volgen, of in haar geval dezelfde cursus twee keer. Nu maar hopen dat er in Leeuwarden een nieuwe Esprit komt. En anders koop ik nog altijd liever via internet.