Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Fletcher Hotels Hoofdkantoor Nieuwegein

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Buizerdlaan 2
3435 SB Nieuwegein
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Website

Informatie over Fletcher Hotels Hoofdkantoor in Nieuwegein

Exploitatie van hotels, restaurants en zalen.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Fletcher Hotels Hoofdkantoor in Nieuwegein

Onze bezoekers over Fletcher Hotels Hoofdkantoor in Nieuwegein

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.1/10
    (274 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    23%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4/10
    (127 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4/10
    (82 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.6/10
    (65 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Fletcher Hotels Hoofdkantoor in Nieuwegein

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Op de site heb ik een uiterst negatieve recensie geplaatst van mijn verblijf in het Fletcher hotel Noordwijk aan de Duinweg 117. Een hotel dat zijn 4 sterren, naar mijn mening, dankt aan de heerlijke omgeving waar je naar hartenlust kan fietsen, wandelen en van het strand kan genieten. Het Fletcher concept heeft in Noordwijk hopeloos gefaald als het gaat om de hotelaccomodatie waarbij ik vooral de focus leg op:

- De kamer (nr. 223)
- De kennelijke ongetrainde receptioniste (zondagochtend 3 maart)
- De slechte schoonmaak van de kamer.

Laat is voorop stellen dat ik geen hotelgast ben die bij binnenkomst zijn handschoen over de plinten haal of onder het bed kijk naar stof of geringe schimmel in de badkamer. Allemaal niet prettig en klachtwaardig maar om e.e.a. even in perspectief te zien.

De hotelkamer (223) van hotel De Witte RAAF was ronduit WAARDELOOS. Een belediging voor de goed betalende hotelgast (198 euro voor 2 nachten in een 2-persoons kamer EXCL ontbijt). Een belediging omdat de hotelgast wordt gehuisvest in een kamer die simpelweg niet voldoet aan deze tijd. ZELDEN een dergelijke vertoning gezien van disbalans tussen de verhouding prijs/.kwaliteit. Gelegen in het sfeerloze aangrenzende deel van het hoofdgebouw. Gedateerd, niet goed schoongemaakt met een waardeloos interieur. Bedden die schuin aflopen, een douche kop die niet voldoende naar boven kan worden afgesteld (voor langere mensen een crime) en een losstaand oud model TV met een dermate klein scherm (beetje laptop formaat) dat je een stoel tot dichtbij moet aanschuiven om iets te kunnen zien. De hygiëne die niet over naar huis te schrijven was getuige het feit dat er onder het bed een sok van één van de vorige hotelgasten werd aangetroffen gelegen tussen het stof. Tsja.................kennelijk is dan de dienstdoende receptioniste dermate ongetraind dat zij niet veel met de klacht kan doen. De gebreken zijn gemeld om vervolgens dan een e-mailadres te krijgen om dan maar een klacht te doen. Als ik het dan heb over mijn visie op de prijs/kwaliteit wordt ik verwezen naar de mensen boven haar. Niets ten nadele van deze dienstdoende jongedame, maar daar is winst te behalen als het gaat om luisteren, het tonen van empathie en tenminste de suggestie dat zij er iets mee gaat doen. In ieder geval de goed betalende klant de illusie geven dat het zinvol is wat er wordt gezegd. Ik loop langer mee om mij te realiseren dat hier waarschijnlijk schouderophalend op wordt gereageerd. Nee.............................dit is antireclame voor de Fletcher-keten. Misschien gewoon pech gehad maar de Fletcher-directie moet aan de slag om de kamers in het aangrenzende verblijf te moderniseren, receptionistes op te leiden en de schoonmaakploeg van instructies te voorzien.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Afgelopen nacht in vestiging Berg en Dal (Erica) geweest.
Locatie mooi, maar hotel is zeer gedateerd, onderhoud is droevig (vlekken op vloerbedekking en nachtkastjes, groenaanslag op balcons).
Fletcher keten als beste hotelketen genomineerd volgens Myrna Goossen , laat mij niet lachen, wat een aanfluiting.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
23sept t/m 25 sept verbleven wij in het "4 sterren hotel" Marijke in Bergen voor 99,00 euro per kamer incl ontbijt.
Kamer 309 voldeed absoluut niet aan onze verwachting vloerbedekking versleten, veel vlekken, kapotte verduisterings gordijnen,een kapotte hanglamp, geen stoel, een kleine kamer en te kleine badkamer, kortom een 4 sterren hotel onwaardig!!!
Wij hebben geklaagd bij de receptie en de dames waren ervan op de hoogte, zeiden dat er heel veel klachten waren maar konden ons geen andere kamer aanbieden , het hotel was volgeboekt.
Moesten ook nog 7,50 euro per dag parkeergeld betalen , maar wij moesten de auto parkeren op de openbare weg omdat de parkeerplaatsen bezet waren [ kregen wel ons parkeergeld terug ] Ik vind dat Fletcher een verkeerde voorstelling van een 4 sterren hotel aangeeft , hotel Marijke is een 2 sterren hotel zeker qua prijs een grote miskleun en zeker geen aanrader. De ligging is prima en het personeel is vriendelijk, maar daar is ook alles mee gezegd
Hopelijk neemt U mijn schrijven serieus en verwacht ik een reactie,

met vr gr T.F. Steennis van Driel
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Als je een klacht toestuurt aan het hotel over de kerst activiteiten en de behandeling en of opmerkingen tijdens de kerst krijg je geen enkele reactie terug ook na twee keer het toegestuurd te hebben en drie keer gebeld te hebben.
Kennelijk dekt het personen elkaar af of laat de manager het afweten.
Voor ons dus slechte kerstdagen in het hotel Eerbeek een plek om niet meer te komen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wij zijn het afgelopen weekend in Du commerce geweest in Middelburg. Het was in 1 woord schandalig zoals de kamers eruit zien. U kunt morgen mijn review lezen op Zoover. Ik heb verscheidene hotels bezocht van Fletcher, maar zoals deze kamers eruit zagen kan echt niet. En dat terwijl ik fijne ervaringen had met de andere hotels. Dit was me echt geen 174 euro waard, zelfs gratis zou ik er niet terug willen komen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik had een vraag over een bepaalde boeking
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wij hebben het afgelopen weekend overnacht in hotel de Paasberg en al eens eerder in
Scheepershof.
Daar wij vrienden hebben in Zwiep willen wij graag in de buurt een hotel.
Fletcher hotel maakt veel reclame dus dachten wij daar goed te zitten.
Maar helaas is dat niet het geval.
Scheepershof vonden wij nog al armoedig dus dachten wij dan gaan wij de paasberg proberen.
Dat was nog vele malen erger.
Zeer armoedig een slot op de deur dat slaat nergens op vloerbedenking met vlekken
Zeer slecht matras had de dag erna rugklachten.
Douche was niet schoon voegen waren zwart lamp aan het plafon van hang maar wat op zag er niet uit.
Het hotel moet nodig gerenoveerd het is zo niet klant vriendelijk.
Personeel was goed en vriendelijk.
Maar wij zullen fletcher hotels zeker niet aanraden.
Scheepershof was nog beter dan dit en dat was ook al zo gedateerd of je in een hotel komt uit de jaren 80.
Wij betreuren deze ervaring zeer en hadden niet kunnen denken dat dit ons overkwam.
Ontbijt was ook zeer matig.
Met vriendelijke groet.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Als jullie bellen om iets aan te bieden zeg voortaan wel wat de voorwaarden zijn. Ik kreeg een pasje aangeboden en het klonk allemaal leuk, maar er werd niet bij verteld dat het verplicht is om in het hotel te ontbijten en dineren.