Vul hier in wat u zoekt

Onze bezoekers over CBR Hoofdkantoor en Divisie Rijgeschiktheid in Rijswijk (Zuid-Holland)

  • Telefonische bereikbaarheid:
    11%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    2.7
    206 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    2.7
    118 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    2.8
    96 beoordelingen
  • Totaal:
    2.7
    420 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over CBR Hoofdkantoor en Divisie Rijgeschiktheid in Rijswijk (Zuid-Holland)


1 review
2.7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Is telefonisch niet te bereiken
Je hangt ook als rijschool houder "Be4you Rijschool" tien minuten aan de lijn en wordt dan automatisch verbroken
Probeer je het op een ander nummer dan hang je minstens een half uur tot een uur aan de lijn
Alsof we niets anders te doen hebben


1 review
4
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Telefonisch niet te bereiken dagen geprobeerd maar je komt er niet door ...na dagen proberen toch maar eerder van werk moeten gaan om naar hoofdkantoor te gaan en daar me vraag te stellen !!!??


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

vandaag en gisteren het CBR te bereiken, hetgeen niet mogelijk is. verstrekte telefoonnummer zoals 0900-0210 is onjuist!!!!
Het vermelde nummer op de correspondentie niet bereikbaar,uren in de wacht bij vermelding "wachttijd c.a.. 10 minuten"
Ik heb helaas een rijbewijs nodig om te kunnen en mogen autorijden maar dit CBR maakt er wel een zootje van.
Ook het mailverkeer is een puinhoop want men stuurt maar wat een duidelijk antwoord blijft uit.
Hoe kan en mag deze organisatie, waar we afhankelijk van zijn, functioneren en bestaan?


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik heb zojuist 45 minuten in de wacht gehangen, vooraf alleen de mededeling dat ik langer dan 10 minuten moest wachten. Vervolgens wordt ik gewoon uit de wachtstand gegooid, hoor ik niks meer terwijl de verbinding doorloopt en kan ik dus opnieuw bellen! Schandalige service!


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik zou meedoen aan een beoordeling van het gesprek wat ik met een medewerkster van de klantenservice had.(toets 1) Maar zij weet dat er een bandje start na het gesprek en gooit daarom zelf de hoorn niet op. Als ik van mijn kant opleg wordt namelijk. de verbinding verbroken en kan ik niet zeggen ontevreden te zijn over de klantenservice. Dit weet zij schijnbaar. Verbeterpunt misschien.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Eindeloos veel papierwerk, selectief op beperkingen (schoondochter met adhd heeft rijbewijs kunnen halen zonder iets te vermelden op eigen verklaring, zoon en nicht zijn tijdens hun examen ten onrechte gedwongen tot het opnieuw invullen van eigen verklaring).

Deze instelling is een boegbeeld van de klungelende overheid, weken wachten op papieren en het praktijkexamen(12 weken voor een regulier examn is onacceptabel als 6 a 7 weken de norm is), uitdelen van rijbewijzen aan jeugd die overduidelijk nog niet voorbereid is, extreme afwisseling in praktijk afrij routes (vrijdag 8:00 en het centrum in waar enorme wegwerkzaamheden en drukte was of om 12:00 een buitenwijk in, inparkeren en terugrijden over een 80km weg zonder enig overig verkeer). Incapabele examinatoren die maar even van vakgebied zijn gewisseld omdat zij in hun vorige sector er uit zijn getrapt (projectleiders, ict managers, architect, falend ondernemer, noem het maar op ze hebben ze allemaal, 45+ met minder dan twee jaar ervaring als examinator).


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

U bent gewoon onbereikbaar terwijl ik toch met een dringende kwestie zit.
Waar is het rijbewijs van mijn echtgenote dat na een aanrijding is ingenomen?
Mwe. J.A. Andrea-Ras, geb 17.12.1939


1 review
4
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Je staat meer dan 10 minuten in de wacht. Je hoor niet hoeveel wachten je voor je heb. Alleen dat het druk is en 10 minuten kan duren. Dat werden 20 minuten.


1 review
9.3
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik heb een keer gebeld en ben correct geholpen door mevrouw Erika Troost.


1 review
3.3
  • Algemene indruk:
  • Service:
  • Prijs/Kwaliteit:

Er wordt bij de klantenservice beloofd binnen 48 uur terug te bellen dit word niet gedaan. Na weer zelf bellen word er gegarandeerd deze middag terug te bellen ook dat word niet gedaan. Vervolgens gebeurd er niks meer. Je moet er continu achter aanbellen maar de persoon die je moet spreken is onbereikbaar. Waardoor je geen steek verder komt. Dit allemaal door het verkeerd interpreteren van een vraag op een formulier. om moedeloos van te worden.

Linda

Gerelateerde bedrijven CBR Hoofdkantoor en Divisie Rijgeschiktheid Rijswijk (Zuid-Holland)