Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

CBR Hoofdkantoor en Divisie Rijgeschiktheid Rijswijk (Zuid-Holland)

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Sir Winston Churchilllaan 297
2288 DC Rijswijk (Zuid-Holland)
Schrijf review
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Website
Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van CBR Hoofdkantoor en Divisie Rijgeschiktheid in Rijswijk (Zuid-Holland)

Onze bezoekers over CBR Hoofdkantoor en Divisie Rijgeschiktheid in Rijswijk (Zuid-Holland)

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.7/10
    (591 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    8%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.6/10
    (296 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.8/10
    (162 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.1/10
    (133 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over CBR Hoofdkantoor en Divisie Rijgeschiktheid in Rijswijk (Zuid-Holland)

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Het nummer wat wordt aangegeven is niet in gebruik zeer slecht.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Telefoonboek.nl geeft als contact nummer op :0900-0210
Maar dit bestaat bestaat niet !

Daarom heb ik de beoordelingen neutraal gehouden want ik kreeg geen werkelijk contact.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik ontving per email ,het bericht, dat er voor mij nieuws is . Ik moet"mijn berichtenbox" openen.
Heel de morgen lukt het niet om contact of mail te krijgen. Noch rechtstreeks telefonisch, noch via "mijn overheid", noch via "mijn berichtenbox"
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Voor oogkeuring is er in regio Den Haag geen enkele oogarts te vinden.
E.e.a. Door achterstand door coronavirus.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Telefoonnummers kloppen niet. Krijg je na veel zoeken en oneindig wachten eindelijk iemand aan de lijn, dan krijg je foutieve info. Weer 2 maanden wachten. Wat een slechte organisatie. Helaas ben je er afhankelijk van. Wanneer komt er een oplossing om je rijbewijs na het wachten van meer dan 5 maanden te ontvangen?
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Is telefonisch niet te bereiken
Je hangt ook als rijschool houder "Be4you Rijschool" tien minuten aan de lijn en wordt dan automatisch verbroken
Probeer je het op een ander nummer dan hang je minstens een half uur tot een uur aan de lijn
Alsof we niets anders te doen hebben
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Telefonisch niet te bereiken dagen geprobeerd maar je komt er niet door ...na dagen proberen toch maar eerder van werk moeten gaan om naar hoofdkantoor te gaan en daar me vraag te stellen !!!??
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
vandaag en gisteren het CBR te bereiken, hetgeen niet mogelijk is. verstrekte telefoonnummer zoals 0900-0210 is onjuist!!!!
Het vermelde nummer op de correspondentie niet bereikbaar,uren in de wacht bij vermelding "wachttijd c.a.. 10 minuten"
Ik heb helaas een rijbewijs nodig om te kunnen en mogen autorijden maar dit CBR maakt er wel een zootje van.
Ook het mailverkeer is een puinhoop want men stuurt maar wat een duidelijk antwoord blijft uit.
Hoe kan en mag deze organisatie, waar we afhankelijk van zijn, functioneren en bestaan?
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb zojuist 45 minuten in de wacht gehangen, vooraf alleen de mededeling dat ik langer dan 10 minuten moest wachten. Vervolgens wordt ik gewoon uit de wachtstand gegooid, hoor ik niks meer terwijl de verbinding doorloopt en kan ik dus opnieuw bellen! Schandalige service!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik zou meedoen aan een beoordeling van het gesprek wat ik met een medewerkster van de klantenservice had.(toets 1) Maar zij weet dat er een bandje start na het gesprek en gooit daarom zelf de hoorn niet op. Als ik van mijn kant opleg wordt namelijk. de verbinding verbroken en kan ik niet zeggen ontevreden te zijn over de klantenservice. Dit weet zij schijnbaar. Verbeterpunt misschien.