Vul hier in wat u zoekt

Onze bezoekers over Tele2 Hoofdkantoor in Diemen

  • Telefonische bereikbaarheid:
    6%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    2.4
    501 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    2.4
    343 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    3.1
    286 beoordelingen
  • Totaal:
    2.6
    1130 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over Tele2 Hoofdkantoor in Diemen


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

De klantenservice van dit bedrijf is zo superslecht, ik raad iedereen af om met bij dit bedrijf een dienst af te nemen. Communicatie is niet mogelijk, het enigste wat ze zeggen is dat je moet betalen, ook als het een onterechte factuur is. Argumenten worden niet gehoord en niets mee gedaan. En anders luiten we je toch af zeggen ze dan. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. Ppfffff echt nooit zaken doen met dit bedrijf


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Op 3 mei een bericht gehad dat mijn dossier ( de hele zaak loopt al vanaf 18 augustus 2016) met voorrang behandeld zou worden. Niet dus. Is weer een van de zoethoudertjes als er betaald moet worden.
K.......bedrijf waar je nooit een abonnement moet afsluiten.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Slechte service word niet gereageerd wel betalen maar geen diensten ik klaag jullie aan wegens diefstal ik doe straks aangifte.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Ik vind tele2 zeer,zeer slecht bereikbaar, mijn moeder heeft tele2 tv, internet en telefoon nu is het zo dat ze niets meer heeft vooral geen telefoon terwijl dat juist zeer urgent is ze namelijk 87 en zeer slecht te been. Huishoudelijke hulp heeft ze, maar ze kan niemand bellen en ze kan ook niet gebeld worden. Er is ook geen telefoon nummer te vinden van tele2, tenminste geen werkend nummer. Ik vind dat een zeer slecht iets zelfs ontoelaatbaar want hoe kan ik mijn moeder nu bereiken.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Wat een ongelooflijk k bedrijf is dit zeg. Ze zijn al 6 weken bezig mijn simkaart te activeren maar nog geen succes. Allemaal beloften die niet worden nagekomen. Service techniek en medewerkers verdienen absoluut niet meer dan een 1. Ga alstublieft nooit met dit bedrijf in zee en bespaar u zelf een boel ellende...


1 review
4.7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Waardeloos!

Een abbo afsluiten gaat makkelijk, maar ervan afkomen wanneer er geen bereik is.......

Ben hier al 5!!!!!!! weken mee bezig, maar krijg smoes na smoes. Thuis heb ik alles van tele2 en geloofd u mij......De klantenservice is fantastisch, jammer dat zei nergens bevoegdheid voor hebben. Mailtje, mailtje, mailtje naar hoofdkantoor en dan hoor je nog niets!!!!!

De voorwaarde die Tele2 toezendt (dekkingsonderzoek) kloppen ook niet met hetgeen wat zij zelf hanteren!. Na 5 weken en bewezen ben ik het spuugzat! Aan de medewerkers van Tele2 ligt het zeker niet, deze doen altijd hun uiterste best!

GJ. Zwalue


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Zeer slechte service. Afspraken worden niet nagekomen en de telefoon (al jaren klant van dit absurde bedrijf, Tele2) wordt zomaar afgesloten, terwijl er een NOODOPROEP SYSTEEM aan gekoppeld is!
Dit geeft levensgevaarlijke situaties en men vertikt het om direct actie te ondernemen!
Zelfs wanneer het probleem is ontstaan door de provider, moet je dagen wachten op een antwoord, laat staan een oplossing!


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Sinds 6 dagen hebben wij geen televisie, internet en telefoon.
Vele malen gebeld met klantenservice (een callcentrum in Groningen).
Die kunnen alleen melden dat er ergens een storing is en dat we maar moeten afwachten.
Verder geen enkele informatie/excuses. Wanneer je vraagt om een verantwoordelijke functionaris, dan mogen/kunnen ze die informatie niet geven.
Dit bedrijf functioneert totaal niet, niet in commercieel opzicht, en niet in technisch opzicht.
Ik heb inmiddels een andere provider gezocht.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Totale onbegrip/medewerking/inleving .Vraag of er een monteur kan komen , lig op bed , nierkankeroperatie . Heb alleen de t v ? Moet 3/5 dagen wachten wordt opgestuurd.Kunnen geen uitzondering maken , ook niet als je zo afhankelijk ben, mag dus naar het plafond gaan liggen kijken.Internet hetzelfde berichtjes van s'morgens komen laat in de middag binne GEEN INTERNET,GEEN T V . Betaal van af 1998 het complete pakket 65?nu . Kan ook geen manager spreken of een andere verantwoordelijke. Heb alleen de T V voor afleiding en zelfs dat wordt je ontnomen door TELE2.Vraag me af hoe u / jullie het zelf zouden vinden in die situatie. Tele 2 wordt bedankt voor de geweldige service en medewerking,maar niet heus. Een hele ontevreden en verdrietige klant


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

7 dagen zonder verbinding elke dag bellen ja je moet afwachten!!

Slecht bedrijf!!!

Gerelateerde bedrijven Tele2 Hoofdkantoor Diemen