Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Meesterbakker Voskamp Poortugaal

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Kerkstraat 4
3171 GG Poortugaal
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Faxnummer
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Website

Informatie over Meesterbakker Voskamp in Poortugaal

Detailhandel in brood en banket

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Meesterbakker Voskamp in Poortugaal

Onze bezoekers over Meesterbakker Voskamp in Poortugaal

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    7/10
    (10 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    100%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6.6/10
    (4 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6.8/10
    (3 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7.6/10
    (3 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Meesterbakker Voskamp in Poortugaal

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heel vriendelijk en behulpzame dames werken hier.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vanmorgen 19-09-2017 een wonderlijke ervaring gehad bij de vestiging Poortugaal.

Ik bestelde 6 halfjes polderbrood (zoals we al jaren doen) waarop de dame achter de toonbank deze ging snijden en inpakken.
Halfweg werd zij afgelost door een andere dame waarbij er in plaats van 2 halfjes een hele verpakking gemaakt werd.
De aflosdame zei heel laconiek: dan heeft ie thuis ook wat te doen. Ik heb vervolgens aangegeven dat ik toch graag de halve verpakking had.
Wederom gooit de dame een losse verpakking op het brood met een houding van: zoek het maar uit.
Ik heb vervolgens wederom aangegeven dat ik wel graag krijg waar ik om vraag waarop de dame in kwestie zei dat ze niet verplicht waren dit te doen.
Ik vraag mij daarop wel af waarom er dan halve verpakkingen bestaan maar dat terzijde.
De arrogante wijze en toon van deze dame kan echt niet in een winkel. Dit kost U klanten.
Als reactie hierop heb ik de tas met reeds gesneden brood weer teruggegeven en het personeel een fijne dag gewenst. Ik werd nog heel sarcastisch nageroepen: U vergeet Uw tas.
Ik moet opmerken dat het niet de eerste keer is dat de houding van deze dame mij opvalt. Reeds eerder mocht ik getuige zijn van gefrustreerde discussies van deze dame met ander personeel waar ik als klant niet echt op zit te wachten.

? De houding van deze dame tegenover de klanten is werkelijk met geen pen te beschrijven.
? Ik ben mijn brood elders gaan halen
? Voskamp krijgt van mij geen klandizie meer.
? U gaat meer klanten verliezen op deze wijze.
? Personeel screening zou onderdeel van de selectieprocedure mogen zijn.