Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

De Tegeltiek Den Haag

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Escamplaan 2015
2547 EH Den Haag
Schrijf review
  • Faxnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:30 - 17:30
    Dinsdag
    08:30 - 17:30
    Woensdag
    08:30 - 17:30
    Donderdag
    08:30 - 21:00
    Vrijdag
    08:30 - 17:30
    Zaterdag
    10:00 - 17:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over De Tegeltiek in Den Haag

De kleinhandel (volumineus) in sanitair, tegels en andere bij de inrichting en afwerking van de bouw gebruikelijke materialen en installaties, installeren en uitvoeren van onderhoudswerken

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van De Tegeltiek in Den Haag

Onze bezoekers over De Tegeltiek in Den Haag

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6/10
    (3 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
Geef een beoordeling

Reviews over De Tegeltiek in Den Haag

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wat een spijt hebben wij van Tegeltiek!

Voor de verbouwing van onze badkamer zochten wij een aannemer en badkamerartikelen.

Wij werden in de winkel vriendelijk en goed geholpen, en kregen zelfs ter plaatse een prijsopgave op basis van onze beschrijving en foto’s, zonder enig voorbehoud. Ook in het contract werd geen voorbehoud gemaakt voor onvoorziene omstandigheden, zonder dat zij ter plaatste waren komen kijken. Dit in tegenstelling tot andere aannemers, die wel eerst wilden komen kijken alvorens te offreren.

Nadat wij het contract waren aangegaan werd de toon al direct minder vriendelijk. Zo werden wij herhaaldelijk gemaand om de tweede termijn te voldoen, nog voor de vervaldatum. Daarbij werd zelfs gesuggereerd dat als wij dat niet zouden doen, de werkzaamheden niet op tijd zouden beginnen.

Wij voldeden de tweede termijn op tijd, maar de werkzaamheden begonnen vervolgens een week later dan afgesproken, dit zonder enige vorm van excuses. Nadat de werkzaamheden begonnen waren liep de achterstand op het afgesproken tijdsschema verder op, omdat er nooit hele dagen gewerkt werd.

Daardoor was er na drie weken nog alleen sloop- en enig metselwerk verricht en zeer beperkte werkzaamheden aan de CV buizen. Los daarvan moest de opbouw nog beginnen, terwijl vooraf was toegezegd dat het totale werk niet meer dan vijf weken in beslag zou nemen.

De verrichte werkzaamheden aan de CV buizen leken ons niet goed uitgevoerd, en ook zou de wijze van installatie zouden leiden tot onnodige verhoging van de vloer. Wij vestigden hier herhaaldelijk de aandacht op bij uitvoerend medewerker en bouwgeleider. Laatstgenoemde hebben wij overigens nooit op locatie mogen aantreffen. Volgens Tegeltiek was het echter allemaal goed uitgevoerd.

Hierop lieten wij een verwarmingsexpert de situatie bekijken, waarbij eveneens de uitvoerend medewerker van Tegeltiek aanwezig was. Ook deze expert was van mening van dat de wijze van uitvoering niet goed was. Wij kregen van uitvoerend medewerker echter niet de indruk dat hij bereid was de installatie aan te passen of hierover ook maar in gesprek te gaan.

De bouwbegeleider liet zich nog steeds niet zien op de bouwlocatie. Vanuit Tegeltiek werd er geen enkele supervisie op haar medewerkers uitgeoefend. Hierop besloten wij zelf in te grijpen en de medewerker weg te sturen. Dit teneinde schade door een onjuiste installatie, of extra kosten voor correctie daarvan, te voorkomen.

De volgende dag ontvingen wij een brief van bouwbegeleider die wederom stelde dat het werk volledig correct was uitgevoerd. Dit zonder enige onderbouwing, en zonder dat wij hem ooit op locatie hadden aangetroffen.

Verder deelde hij mede de prijs met 900 Euro te verhogen vanwege de betreffende extra werkzaamheden aan de CV installatie. Deze prijsverhoging was nooit eerder aan ons gecommuniceerd. Zijn argumentatie: omdat wij ten tijde van het opstellen van het contract de sleutel van het huis nog niet hadden, was hij uitgegaan van een aantal aannames. De ‘verplaatsing’ van de CV unit was daarin niet begrepen en leidde tot 900 Euro meerkosten.

Dit terwijl hij zonder enig voorbehoud reeds bij het eerste gesprek in de winkel en later in het contract een prijs voor het gehele werk had afgegeven. Ook hadden wij zonder enig probleem toegang tot de woning kunnen verschaffen, zoals wij bij andere partijen wel hadden gedaan.

Hierop waren wij het vertrouwen in Tegeltiek geheel kwijt, zowel op technisch als zakelijk vlak, en besloten wij de werkzaamheden door een andere partij af te laten maken.

Ook met de geleverde artikelen was het een en ander mis. In plaats van een dure inbouwdouche werd een veel goedkopere opbouwdouche geleverd, waar wij niets mee konden. Achteraf beweerde Tegeltiek dat zij wel het bestelde artikel geleverd hadden. Het bewijs hiervoor: wij zouden voor ontvangst van het bewuste artikel getekend hebben. Niet alleen was dit onjuist - de getoonde handtekening was niet van ons en bevestigde niet de ontvangst van specifieke artikelen- maar ook hadden wij twee dagen na ontvangst van het verkeerde artikel per aangetekende brief laten weten dat het niet correct geleverd was, vergezeld van een foto van het verkeerd geleverde artikel. Het bewuste artikel hebben wij nu maar op marktplaats gezet, waar er niet meer dan een paar tientjes voor wordt geboden.

Verder hadden wij bij het aangaan van het contract niet goed opgelet, en niet gezien dat sommige artikelen, zoals de badkraan, niet precies gespecificeerd waren. De geleverde kraan paste niet goed bij het bad. Tegeltiek had hier echter geen boodschap. Hadden we ze maar niet weg moeten sturen, dan was alles natuurlijk dik in orde gekomen.

Hadden wij onze artikelen maar bij een bouwmarkt gekocht, waar je alles zonder discussie kunt omruilen of retourneren, en ook doorgaans een stuk minder betaalt voor exact hetzelfde.