Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Apple Breda

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Eindstraat 13
4811 KK Breda
Schrijf review
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    12:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:30 - 18:00
    Woensdag
    09:30 - 18:00
    Donderdag
    09:30 - 21:00
    Vrijdag
    09:30 - 18:00
    Zaterdag
    09:30 - 17:00
    Zondag
    12:00 - 17:00
    Bekijk alle openingstijden
  • Website

Informatie over Apple in Breda

Premium Apple Reseller

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Apple in Breda

Onze bezoekers over Apple in Breda

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.4/10
    (28 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    21%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.7/10
    (15 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4/10
    (7 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.7/10
    (6 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Apple in Breda

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Op 11-03-2017 mijn Macbook Pro 17 inch naar Amac in Breda gebracht, omdat deze traag werkte. Aldaar werd verteld dat de SSD "op was" en vervangen diende te worden. Nadat de SSD in de winkel was vernieuwd, was naar hun zeggen de laptop "overleden". In eerste 2 instanties wilde Amac helemaal niets doen en diende ik het vervoer en de diagnose van het probleem dat in de handen van Amac is ontstaan zelf te vergoeden! Ook voor het vervangen van het Logicboard heeft Amac geen enkele verantwoordelijkheid genomen. Voor het vervangen van het Logicboard kreeg ik een rekening van ongeveer 800 euro op mijn bord! De zeer attente medewerkers van APPLE zelf hebben mij hiermee geholpen. Ik heb hen zelf moeten overtuigen om de kosten voor het vervangen van het Logicboard te vergoeden. Nadat ik dit op zaterdag aan Amac heb laten weten en hierbij ook aangegeven heb dat ik akkoord ga met de reparatie, was hier bij Amac op maandag laat in de middag nog geen enkele actie op ondernomen terwijl mij dit eerder wel was toegezegd. Pas nadat ik de klantenservicemedewerker op maandag laat in de middag hierop attendeerde, zijn de benodigde onderdelen besteld. Hierbij is per abuis ook een batterij besteld. Waarna door de zeer slechte organisatie ook mijn batterij is vervangen. In totaal heb ik nu 13 dagen zonder laptop gezeten, die ik hard nodig heb. Een vervangende laptop voor de tussenliggende periode kon niet worden aangeboden. Terwijl ze zelf wel laptops verhuren. In de reactie van Amac proberen ze zichzelf heel goed voor te doen en te laten lijken alsof zij ook maar iets geholpen hebben. Maar ze hebben in werkelijkheid geen vinger uitgestoken om mij ook maar enigszins te helpen, met een probleem dat door henzelf is veroorzaakt! EEN IEDER DIE DIT LEEST, GA NAAR EEN ANDERE WINKEL VOOR UW APPLE AANKOPEN OF REPARATIES!!!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Uitstekende service.