Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Medipoint B.V. Utrecht

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Reactorweg 160
3542 AD Utrecht
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over Medipoint B.V. in Utrecht

Medipoint is een groothandel in zorgproducten ten behoeve van levering aan de vakhandel in welk geval dealers, evenals het verrichten van al wat met het vorenstaande verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Medipoint B.V. in Utrecht

Onze bezoekers over Medipoint B.V. in Utrecht

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3/10
    (62 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    13%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.6/10
    (31 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.1/10
    (17 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.9/10
    (14 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Medipoint B.V. in Utrecht

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slecht te contacten.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ongelofelijk dat je niet lager kan dan een 2. Het is een oplichtersbedrijf die qua communicatie nog ergens in de steentijd is blijven steken. Op verzoek van een vroedvrouw zijn er 12 bed verhogers gekomen, die uiteindelijk niet eens nodig bleken.

Aangezien dat moment mijn prachtige dochter is geboren, ben ik deze totaal vergeten. Totdat ik ineens een factuur kreeg. Een herinnering per email dat deze na een maand uit de ziekenzorg en daarna particulier betaald moeten worden kunnen ze niet sturen. Of een maandelijks overzicht met welke producten u in gebruik heeft. Nee, want zij zijn dat niet verplicht. Natuurlijk kunnen ze wel net laat genoeg een factuur sturen zodat er nog een restje van de volgende maand ook betaald moet worden.

Dat ik als eindgebruiker daar boos om ben lijkt me logisch. Hoe kan een bedrijf in het huidige tijdperk niet een automatisch gegenereerd emailtje de door uit doen om hun klanten te waarschuwen? Of zouden ze daar de bonussen voor het personeel mee betalen? Geen wonder dat alles in de zorg zo duur moet zijn, met zulke incompetente en middeleeuwse bedrijfsvoering is het mij geen raadsel. In een woord schandalig. En de receptioniste kan niets anders doen dan het script voorlezen. Antwoord geven op basale vragen kan ze niet.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slechte bereikbaarheid,..komen afspraken niet na om terug te bellen,..vertellen aantoonbare onzin over de reden dat een uitleen hulpmiddel na 3 maanden nog steeds niet geleverd is.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede service door dedicated mensen. Snelle levering na een telefoongesprek met de vestiging Utrecht voor mijn vader.