Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Koicompagnie Beilen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Romhof 21
9411 SB Beilen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Afgeschermd
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Koicompagnie in Beilen

In- en verkoop van koi en aanverwante artikelen en alles voor de vijver Fokken van konijnen Dierenspeciaalzaak

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Koicompagnie in Beilen

Onze bezoekers over Koicompagnie in Beilen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6.5/10
    (4 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    100%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6.6/10
    (2 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.8/10
    (1 beoordeling)
Geef een beoordeling

Reviews over Koicompagnie in Beilen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb een slechte ervaring met de eigenaar van de zaak,terwijl ik meerdere malen er al wat had gekocht.
Ik ben meerdere malen vanuit de kop van Groningen naar deze zaak geweest om zowel vissen en producten aan te schaffen.
De zaak had een gebruikte aquarium op marktplaats staan voor 30 euro.
Mijn bod was 20 euro,na veel heen en weer ge mail sloeg de beste man een toon aan die zeer klant onvriendelijk was.
Zijn reactie was,ik citeer:

Klanten die mij een stukje brood niet gunnen mogen van mij naar de concurrentie gaan!

Ik heb hem uitgelegd dat het bieden aan stond op marktplaats en dat hij dit anders uit had moeten zetten.
Tevens heb ik hem ook verteld dat ik al redelijk vaak de trip had gemaakt naar zijn zaak toe en producten en vissen had gekocht.
De toon die werd gebruikt bleef echter naar....

Kennelijk gaat het inmiddels TE goed met deze man en kan hij zich veroorloven om onbeschoft tegen toch een redelijke goede klant te doen.
Mij zie je er niet weer...
Klantendienst is ver te zoeken,gewoon je spullen afrekenen en betalen en niet rekenen op klant vriendelijkheid want dan kom je bedrogen uit.