Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Meulenbroek Dierenartsen Borne

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Grotestraat 122
7622 GP Borne
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Meulenbroek Dierenartsen in Borne

Dierenkliniek voor paarden en gezelschapsdieren. Diergezondheidsadvisering op bedrijfsniveau. Veterinaire apotheek

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Meulenbroek Dierenartsen in Borne

Onze bezoekers over Meulenbroek Dierenartsen in Borne

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    7.3/10
    (102 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    43%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6.7/10
    (39 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    7.4/10
    (32 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7.7/10
    (31 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Meulenbroek Dierenartsen in Borne

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Afrader. Slechte opeenvolgende ervaringen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Afrader. Slechte opeenvolgende ervaringen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Net terug van een heerlijke vakantie las ik een review van de heer Ivar Hoekema van Borne Beweegt waar ik toch echt even op moet reageren..
Al jaren ben ik zeer tevreden over robbert en christel die dag en nacht voor de dieren klaarstaan! Ik was aanwezig in de kliniek waar ik waarnam dat robbert de heer Hoekema deskundig en begripvol uitlegde dat de hond kreupel was aan beide voorpoten en er mogelijk sprake kon zijn van een los bottragmentje in de elleboog , na nalezen een lpc. Dit erfelijk kan zijn en dat het daarom een kunsfout zou zijn niet beide ellebogen te rontgenen. Als er wel in de andere elleboog waar de hond kreupel was ook een fragmentje zou zitten zou dit het gewricht kunnen beschadigen. Dat er 2 andere dierenartsen bij betrokken zijn die zelf geen tijd hebben, op vakantie zijn of zelfs geen rontgenmachine hebben zodat de hond bij Meulenbroek kwam is een logisch gevolg.. Dat deze lieden vervolgens zeggen dat dit allemaal op 1 foto kan worden gezien of zelfs de andere ellebogen niet op de foto zetten is zorgwekkend en zou ze terug de college banken in moeten sturen! Na een zeer rustige uitleg vroeg christel de heer Hoekema meermaals de kliniek te verlaten ze voelde zich bedreigd door hem. Toen pas greep Robbert in en sommeerde hij de heer Hoekema de kliniek te verlaten! Knap hoe hij voor zijn zus opkwam na ernstig geschoffeerd te zijn. Ik hoop nog heel lang op jullie deskundigheid en passie te kunnen rekenen! Chapeau!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn vrouw en ik hebben nare opeenvolgende ervaringen gehad met deze dierenkliniek.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Donderdag 10-3.
Bezoek aan Dierenkliniek Meulenbroek voor één van onze herdershonden: Jaap.

Jaap had een oorontsteking en liep een beetje mank. Het mank lopen dachten we te herkennen als zijnde groeipijn, waar we in het verleden met succes ontstekingsremmende pijnstillers voor hebben gekregen: Rimadyl. We vonden het alsnog fijn om de dierenarts (Christel) er naar te laten kijken. Wij zijn immers geen arts.

Oorontsteking: we kregen Aurimic oordruppels mee.
Poot: het beste konden we het even aankijken/afwachten. Het leek niet dusdanig ernstig dat er ontstekingsremmende pijnstilling aan te pas moest komen en/of andere stappen genomen moesten worden. We zijn fijn geholpen door Christel.

Zondag 13-3.
Bezoek aan Dierenkliniek Slangenbeek voor Jaap.

De poot van Jaap leek in de afgelopen dagen verslechterd te zijn. We vertrouwden het niet en we besloten te bellen naar Dierenkliniek Slangenbeek. Zij draaiden namelijk een weekenddienst. We zijn fijn geholpen door Philip.

Philip adviseerde om via röntgenfoto's te bevestigen (of uit te sluiten) dat er een breuk zat in de elleboog. Hij was transparant en maakte bespreekbaar wat dit (narcose, röntgenfoto's en korte opname) ongeveer zou kosten. Dit vonden we heel fijn. De vervolgafspraak werd gemaakt op de eerste de beste mogelijkheid bij Dierenkliniek Slangenbeek: dinsdag 15-3.

Doordat het voor ons logistiek lastig was en ook doordat we graag z.s.m. duidelijkheid wilden hebben, belden we de afspraak bij Dierenkliniek Slangenbeek nadien (direct) af. We hoopten/verwachtten in onze woonplaats Borne terecht te kunnen bij Dierenarts Meulenbroek.

Maandag 14-3.
Belletje naar en bezoek aan Dierenkliniek Meulenbroek. We maakten meermaals kenbaar wat de verwachting was van Dierenkliniek Slangenbeek aangaande de poot van Jaap.

We zeiden dat Dierenkliniek Slangenbeek adviseerde om de elleboog te laten controleren op een breuk. We hebben de honden als pup gekocht van een dierenarts waar we altijd terechtkunnen, maar hij heeft helaas geen röntgen apparatuur. Gelukkig konden we voor de röntgenfoto's van de elleboog terecht bij Dierenkliniek Meulenbroek.
Resultaat: geen breuk en er mocht door mijn vrouw 446 € gepind worden.

Ikzelf was aan het werk en werd, tijdens het verzorgen van een training, door mijn vrouw gebeld met de vraag of ik geld op de gezamenlijke rekening kon storten. Er was namelijk te weinig geld beschikbaar om de pintransactie te voldoen. Iets wat mij ten zeerste verbaasde, maar ik had geen tijd voor het aangaan van een gesprek. Ik stortte snel het geld en mijn vrouw, die nog volledig in een emotionele rollercoaster zat, besloot te betalen.

Het bedrag bleek bij navraag (excessief) hoog te zijn doordat ze allerlei foto's hebben gemaakt van dingen die weinig/niets met de linker-elleboog van Jaap te maken hebben.
We wilden van Dierenkliniek Meulenbroek slechts weten of er wel/niet een breuk zat in de linker elleboog. Niet meer en niet minder. Verder konden we namelijk terecht bij de dierenarts waar we de honden van hebben gekocht. Dit voor verder advies/inzicht voordat we andere stappen zouden ondernemen.

Ik besloot na mijn werk direct te mailen naar Meulenbroek. Onze bevindingen somden we op. Voornaamste punt: ontbrekende communicatie voor het uitgevoerde 'meerwerk' en daarmee de excessieve 'meerkosten'.
De volgende dag (15-3) werd ik per mail uitgenodigd bij de kliniek voor een 'uitleg'.

Ik ging naar de kliniek en vertelde over onze ervaring. Daarbij gaf ik aan dat wij van tevoren hadden kunnen vragen om een indicatie van de kosten. Die indicatie hadden we al van Dierenkliniek Slangenbeek dus onze (foutieve) verwachting was dat het enigszins vergelijkbaar zou zijn.
We vinden dat Dierenkliniek Meulenbroek communicatief tekort is geschoten. Ze hebben voor ons ingevuld hoeveel foto's noodzakelijk zijn voor het welbevinden van onze hond. Totaal 6 foto's waarvan meerdere foto's (vanzelfsprekend) niet gemaakt zijn voor het bevestigen/uitsluiten van een breuk in de elleboog van de linker voorpoot.

Robert communiceerde vandaag (15-3) aanvankelijk rustig. Onbegripvol, maar rustig. Hij liet me met enige regelmaat uitpraten.
Echter draaide de sfeer vrij snel om waarbij alleen Robert nog het woord mocht voeren. Zodra mijn mond open ging als reactie op zijn monoloog kapte hij het meteen af om het o.a. te hebben over hoelang hij heeft gestudeerd. Ook klopte hij een aanwezige klant nog even op de schouder om te benadrukken hoe tevreden die klant was met Robert. Het gesprek ging uiteindelijk ineens over helemaal niets, behalve over Roberts woorden en de veren die hij in zijn eigen kont wilde steken. Ook kwam hij ongemakkelijk dichtbij staan met zijn borst vooruit om te vertellen dat dit zijn kliniek was en dat hij bepaalde of en wanneer ik iets mocht zeggen. Bah.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ze helpen vlot en zijn lief voor dieren niets om op temerken
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Fijne dierenartsen. Leven erg mee. Prijs kwaliteit is ook prima
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede kliniek. Betrokken dierenarten die erg betrokken zijn met mijn hond. Dank jullie daarvoor!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede en kundige dierenartsen! Dank voor de goede zorgen voor Lizzy toen ze heel erg ziek was van de 2 opgegeten pure chocoladeletters
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
heel veel dank voor de goede zorg. voor mijn hond pointer! Ze is na een zware operatie weer de oude...