Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Dijkma Electronics B.V. Voorthuizen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Hoofdstraat 58
3781 AH Voorthuizen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Dijkma Electronics B.V. in Voorthuizen

Groothandel in- en reparatie en installatie van produkten op het gebied van automatisering, telecommunicatie en professionele geluidsinstallaties.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Dijkma Electronics B.V.  in Voorthuizen

Onze bezoekers over Dijkma Electronics B.V. in Voorthuizen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.7/10
    (8 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.8/10
    (4 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.4/10
    (2 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.8/10
    (2 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Dijkma Electronics B.V. in Voorthuizen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
4 maanden geleden ben ik bij Dijkma Electronics langsgegaan met mijn laptop omdat deze niet meer kon opstarten. Nadat een van de werknemers er 20 minuten naar gekeken had kreeg ik een vaag verhaal te horen dat hij niet precies wist wat er was en dat ik maar beter een nieuwe laptop kon kopen. Het verhaal wat mij verteld werd klopte van geen kant en daarom besloot ik om nog bij een ander bedrijf langs te gaan. Ik heb dus mijn laptop in de hoes weer mee naar huis gekregen bij Dijkma en ben direct doorgegaan naar een het andere bedrijf. Eenmaal daar aangekomen heb ik samen met hun de laptop uit de hoes gehaald en daar merkten we al snel iets op: een flinke deuk aan de zijkant van de laptop. Toen daarna (waar ik ook bij aanwezig was) de laptop werd opengeschroeft zijn we enorm geschrokken. Verschillende onderdelen die vast zaten met schroefjes waren gewoon kapot, met grof geweld losgetrokken leek het wel. Nadat ik dit gezien had heb ik direct contact opgenomen met Dijkma. Dit moet daar gebeurd zijn aangezien de deuk er van tevoren nog niet in zat en de laptop was nog nooit eerder opengemaakt, Dijkma was de eerste. De schade binnenin de laptop kan dus alleen verricht zijn door Dijkma. Na mijn 1e telefoontje kreeg ik te horen dat het heel vervelend was en dat ik een mail moest sturen met foto?s waar ze naar zouden kijken. Dit heb ik gedaan (4 maanden geleden!). Na een week nog geen reactie, dus weer gebeld. Weer een zelfde verhaal waar me verteld werd dat ze er werk van gingen maken en dat ze het even vergeten waren. Een week later, weer niks nieuws. Zo ging dit 4 maanden door en daarom heb ik vandaag besloten de winkel maar eens te bezoeken om een gesprek met de beste man aan te gaan. Wat met toen is overkomen sta ik nog steeds van versteld. Degene die mij te woord stond in de winkel was alles behalve klantvriendelijk. Hij had een agressieve, kinderachtige en totaal niet zakelijke houding. Onder het gesprek gebruikte hij constant woorden als ?lieve schat? en verder sprak hij ook erg informeel. Verder sprak hij ook nog op een agressieve toon. Al met al totaal niet hoe een werknemer zich hoort te gedragen! Daarnaast ontkende hij ook nog eens alles. Volgens hem had hij me 4 maanden geleden al gemaild (mail heb ik nooit binnengekregen) en ik kreeg het een na het andere verhaal te horen. Uit alles bleek dat er gewoon tegen me gelogen werd maar hij bleef maar volhouden dat hij gelijk had. Toen ik aan het einde aangaf dat ik liever in gesprek ging met zijn baas vertelde deze werknemer mij met een grijns op zijn gezicht dat ?de baas toch lekker achter hem stond?. Hierna heb ik besloten de winkel te verlaten en zelf maar contact met de baas te zoeken.

Al met al wacht ik al 4 maanden op een oplossing voor de fouten die Dijkma gemaakt heeft. Mijn laptop is na het onderzoek van Dijkma alleen maar slechter teruggekomen dan dat hij was en Dijkma ontkent alles. Tot op heden wacht ik dus nog steeds op een oplossing.

Kortom, een vreselijke winkel met afschuwelijke service en personeel die ik u zeker afraad!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Medewerker luistert niet naar de vraag van de klant.
Klant is op zoek naar oude hp acculader, die ze toevallig nog hebben liggen, want eigen acculader is defect na woningbrand.
Medewerker komt met een nieuwe acculader aanzetten.
Klant kan die prijs zich niet veroorloven op dit moment.
Medewerker: "goedkoper ga je het niet krijgen. Originele acculaders zijn twee keer zo duur. "
Luisteren is ook een kunst.