Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

ABS Autoherstel Nijmegen Nijmegen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Hogelandseweg 45
6545 AC Nijmegen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over ABS Autoherstel Nijmegen in Nijmegen

Autoschade herstelbedrijf, reparatie en het onderhoud van auto's, alsmede garageaktiviteiten en voorts de handel in gebruikte auto's. Het uitoefenen van personeel B.V. activiteiten.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van ABS Autoherstel Nijmegen in Nijmegen

Onze bezoekers over ABS Autoherstel Nijmegen in Nijmegen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6/10
    (3 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
Geef een beoordeling

Reviews over ABS Autoherstel Nijmegen in Nijmegen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik raad niemand aan om met hun zaken te doen! Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor hun daden en laten nooit meer iets van hun horen.

In december 2021 een ongeluk meegemaakt waardoor mijn auto (total loss) werd gestalt bij het filiaal in Nijmegen. In de auto lagen nog waardevolle spullen(op foto's zichtbaar die zijn gemaakt bij aankomst van hun filiaal), wegens omstandigheden was het voor mij niet mogelijk om deze op te halen voordat het wrak werd verkocht. Ik heb hiervoor ook gebeld en gevraagd of het mogelijk was om mijn spullen apart te houden zodat ik deze op een later tijdstip kon ophalen, dit was volgens de vrouwelijke werkneemster geen enkel probleem en ik zou het kunnen ophalen wanneer het voor mij mogelijk was. Enkele maanden later was ik geïnformeerd via de mail dat ik het contante bedrag waarvoor het wrak is verkocht kon ophalen, en na een mail te hebben verstuurd kreeg ik als antwoord dat ik de spullen ook kon ophalen. Na enkele dagen kwam ik het contante geldbedrag van het wrak ophalen, ik vroeg hierbij of het mogelijk was of ik enkele dagen later mijn spullen ook kon ophalen waarop de man achter de balie verbaasd antwoordde : Welke spullen? Wij bewaren hier geen spullen".

Mij werd verteld dat ik teruggebeld zou worden nadat hij het bij collega's had nagevraagd, echter ben ik niet meer teruggebeld. Ik heb ondertussen tientallen keren gebeld en elke keer werd mij beloofd dat ik zou teruggebeld worden maar ik ben maar ÉÉN keer teruggebeld. Het bedrijf geeft aan dat ze mijn spullen niet hebben en ook niets bewaren voor klanten terwijl dit mij nog is beloofd. Op de foto's bij aankomst van het wrak zie je mijn spullen ook nog liggen!!! Als antwoord op mijn vraag waar zij hieraan gingen doen, kreeg ik te horen: "ja maar wat verwacht je nou van ons?".
Als jullie mijn spullen kwijtraken terwijl jullie aangaven dat het voor mij apart gelegd zou worden, lijkt het me logisch de schade te vergoeden?

We zijn nu meer dan één jaar verder en ik heb tot op heden al maanden niets meer gehoord van hun, beloftes worden niet nagekomen en de €1000+ aan spullen kan ik naar fluiten.