Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Restaurant De Betuwe Tiel B.V. Tiel

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Markt 2
4001 AS Tiel
Schrijf review

Informatie over Restaurant De Betuwe Tiel B.V. in Tiel

Het verrichten van alle werkzaamheden op het gebied van beheer, belegging en financiering, daaronder begrepen het verwerven, beheren en vervreemden van roerende en onroerende zaken, zo voor eigen rekening als tezamen met of voor rekening van derden. Het instaan voor schulden van derden, het waarnemen van belangen van allerlei aard. Het verstrekken van technische en economische adviezen en al hetgeen tot het vorenstaande behoort of daaraan bevorderlijk kan zijn, alles in de meest ruime zin. De vennootschap kan deelnemen in of zich op andere wijze financieel of anderzins interesseren bij vennootschappen en/of ondernemingen, ongeacht hun doel.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Restaurant De Betuwe Tiel B.V. in Tiel

Onze bezoekers over Restaurant De Betuwe Tiel B.V. in Tiel

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6/10
    (3 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    50%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
Geef een beoordeling

Reviews over Restaurant De Betuwe Tiel B.V. in Tiel

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more

Na in het verleden best wel wat positieve maar ook vrij veel negatieve ervaringen te hebben gehad, besloten we om het nog eens te wagen.

Na ca. 10min mochten we eindelijk wat bestellen, de drankjes werden opgenomen en nog voor we uitgesproken waren liep de beste mevrouw al weg. Dit terwijl we al wisten wat we wilde aangezien de kaart bij ons bekend is.

Ca. 20min na binnenkomst werd dan eindelijk het eten opgenomen. Onze keuze voor het voorgerecht was een rundvleesslaatje. Je zou denken dat dit vrij snel aan je tafel zou kunnen zijn, maar niets was minder waar.

Na ongeveer een half uur (na bestellen) kregen we onze voorgerechten. Na even eten schrok ik best wel, want er zat gewoon een LEVENDE RUPS in mijn slaatje! Hier mijn bekrachtigd over gedaan en beste man (staat normaal in het centrum) reageerde enkel met "dat is niet de bedoeling" en liep met het bord weg. 5 á 10min later werd een nieuwe geleverd, maar geen nieuw geroosterd brood ed. Het enige wat eruit kwam was "excuses, maar dat kan gebeuren als je met verse producten werk". Nou sorry, maar dat lijkt me niet!

Nadat het voorgerecht op was en afgeruimd duurde het erg lang voor het hoofdgerecht kwam (ca. 50min). De schnitzel du Maître welke mijn vrouw altijd besteld was ineens anders? Zo werd er geen saus meer overheen gedaan maar enkel de spek met champignons. Toen het bord geserveerd werd direct aangegeven en vervolgens nog bijna 10min op de saus moeten wachten! Verder smaakte alles redelijk, maar had inmiddels ook mijn drankje al op en geen enkele mogelijkheid gehad om dit bij te bestellen tenzij ik naar voren was gelopen, wat mij niet de bedoeling lijkt in een restaurant. Na het delen van de rest van het drinken met mijn vrouw werd de tafel leeg geruimd en ons gevraagd of we de ijskaart nog wilde, waarop ons antwoord ja was.

Inmiddels ca. 15min later (tafel naast ons was ook al afgeruimd en had al de ijskaart gehad en besteld) hadden we nog geen ijskaart gezien en besloten we om op te staan en te gaan. Juist op dat moment komt en andere vrouwelijke medewerker (welke er al lang werkt en hogere functie heeft) aangelopen en vraagt waarom. Na het hele verhaal uitgelegd te hebben dat dit niet de eerste keer is en we er nu wel klaar mee zijn biedt ze ons aan om nog een nagerecht te nemen op haar kosten om het enigszins goed te maken (natuurlijk een net gebaar, maar met alles wat er mis is gegaan had eigenlijk alles wel vergoed kunnen worden).

Toch maar gebruik gemaakt van het aanbod en vervolgens gaan afrekenen. Terwijl we zelfs op onze reservering hadden staan AH actie moesten we er nog speciaal om vragen, want anders was de korting er niet eens afgehaald.

Ruim 3 uur later, een hoop gedoe, een naar gevoel en nog een grotere (negatieve) ervaring verlieten we het pand. Helaas is de service bij restaurant De Betuwe ver te zoeken!