Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Afbouw- en Timmerbedrijf Moers (ATM) Maastricht

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Brusselseweg 322
6217 HC Maastricht
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Afbouw- en Timmerbedrijf Moers (ATM) in Maastricht

Het in opdracht verrichten van werkzaamheden voor particulieren en bedrijven op het gebied van afbouw- en timmerwerkzaamheden (bijv. kleine verbouwingen en renovaties, meubel- en interieurwerkzaamheden, dakkapellen enz.).

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Afbouw- en Timmerbedrijf Moers (ATM) in Maastricht

Onze bezoekers over Afbouw- en Timmerbedrijf Moers (ATM) in Maastricht

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6/10
    (3 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6/10
    (1 beoordeling)
Geef een beoordeling

Reviews over Afbouw- en Timmerbedrijf Moers (ATM) in Maastricht

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Dhr Moers kwam op 6 februari 2020 binnen en heeft op 1 maart een offerte gestuurd. Deze geaccordeerde offerte is op 6 maart retour gestuurd. Hij zou inneens eerder kunnen beginnen door corona kon hij namelijk niet bij andere mensen terecht. 7 april zou hij starten. Op 5 april een app met het bericht dat hij een week later moest beginnen. En hij maakte zich zorgen aangezien de horeca dicht was en wij hem wel konden betalen omdat hij nu bij een klant aan het werk was die hem niet kon betalen. Wij hebben direct aangegeven dat een week later beginnen geen probleem was en dat het geld ook geen probleem zou zijn. Wij hadden hier namelijk voor gespaard en wilde dit graag door hem gemaakt hebben.
Hij zou op 14 april beginnen, niet komen opdagen. En de excuses die mijnheer geeft zijn belachelijk. Bang zijn om hetzelfde nog eens mee te maken. Als deze mijnheer de helft of zelfs 70% op voorhand had willen hebben had hij het gekregen. Maar iemand zo aan het lijntje houden.