Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Groupon Netherlands B.V. Amsterdam

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Prins Bernhardplein 200
1097 JB Amsterdam
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over Groupon Netherlands B.V. in Amsterdam

Het oprichten, exploiteren en verder ontwikkelen van digitale diensten voor de campagne gerichte en plaatselijke geconcentreerde marketing van coupons en vouchers voor producten en diensten alsmede holding- en financieringsactiviteiten.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Groupon Netherlands B.V. in Amsterdam

Onze bezoekers over Groupon Netherlands B.V. in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.5/10
    (1000 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    22%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.3/10
    (449 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.4/10
    (303 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.2/10
    (248 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Groupon Netherlands B.V. in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zijn niet telefonisch als klantenservice te bereiken. Ook niet via chatten.
Waardeloze orgenisatie.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
product besteld op 12 januarie nog niet ontvangen en stuur ik dagelijks email geen reactie terug.

zijn jullie oplichters? zo ja dan ben ik van plan aangifte te doen,
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
reageren niet op mijn klacht van niet geleverde goederen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ben met Bianca eens. De nieuwe mode is schuilen achter Corona. Carona krijg je niet per telefoon en thuiswerken kan nog steeds met telefoon. Wat doen jullie met mijn probleem????
Ik ben bezig geweest om mijn tegoed te gebruiken bij het aankopen van de groupon house of fashion met gezichtsbehandeling en massage en daar stond ook de dag korting bij en dat pakte niet. Mijn tegoed is van een aangekochte deal die er mee stopte. Dus had ik dat bedrag liever terug gestort gekregen. Mijn geprobeerd aankoop staat ernog op mijn account. Gaan jullie me helpen?. Bel me op want jullie zijn niet te bereiken. Groetjes Marian
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Code van waardebon die ik week geleden gekocht hebt werkt niet, bij bestelling geeft site aan dat de waardebon is komen te vervallen...
Betreffende bedrijf niet bereikbaar. Krijg steeds foutmelding bij verzenden van een mail en het door Groupon genoemde telefoonnummer van dit bedrijf bestaat niet!!
Groupon zelf ook niet bereikbaar, Corona wordt als reden opgegeven!?
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn bestelling nooit ontvangen helaas, maar mag wel betalen plus aanmaningskosten. Groupon is niet telefonisch te bereiken vanwege Corona. Slechte service! Ik bestel nooit meer iets bij jullie
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Helaas telefonisch niet bereikbaar vanwege Corona.
Terwijl in heel Nederland alles weer kan en mag. Via internet kan ik geen kontakt krijgen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heel slecht ik blijf bestellen en krijg mijn producten niet die voorgeschoten is door Klarna. Moet telkens achter mijn geld aanzitten die ze niet teruggeven. Je bent verplicht iets te bestellen en krijgt weer een deel bestelling. Telefonisch onbereikbaar net als de Chinezen met Wish. Betalen voor iets dat je niet ontvangt. Slecht hoor. Graag controle sturen ook via de belastingdienst.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bedrijf is niet te bereiken via de telefoon. De medewerkers werken thuis zeggen ze kunnen niet helpen. Alles moet via e-mail. Wat te doen met de Groupons die hun geldigheid gaan verliezen. er wordt niets over verlenging gesproken. Het wordt tijd dat ze openheid gaan brengen over de vouchers. De
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb 2 maanden terug USB kabels bij u besteld en betaald tot op heden nog niets ontvangen