Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Brouwers Installaties en Dakwerken B.V. Sint Geertruid

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Julianaweg 4
6265 AJ Sint Geertruid
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Brouwers Installaties en Dakwerken B.V. in Sint Geertruid

(C.V.-) installatie- en dakwerkersbedrijf

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Brouwers Installaties en Dakwerken B.V. in Sint Geertruid

Onze bezoekers over Brouwers Installaties en Dakwerken B.V. in Sint Geertruid

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.9/10
    (39 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    67%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4/10
    (16 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.3/10
    (12 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.4/10
    (11 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Brouwers Installaties en Dakwerken B.V. in Sint Geertruid

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb een studentenhuis in Maastricht. In Januari begon een ketel problemen te geven en werd er contact opgenomen met Brouwers. Sindsdien heeft de ketel vier keer een servicebeurt gehad en ik weet nog steeds niet of hij eindelijk gerepareerd is. Het totaal is nu ongeveer 1500 Eur en enige tijd geleden heb ik ze een e-mail gestuurd met de vraag of het mogelijk was om een onderhoudscontract te krijgen en ik heb geen antwoord van hen ontvangen.
Mijn mening is: mijd Brouwers. Mocht mijn cv-ketel nog steeds problemen gaan vertonen, dan neem ik contact op met de consumentenbond.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb een studentenhuis in Maastricht. In Januari begon een ketel problemen te geven en werd er contact opgenomen met Brouwers. Sindsdien heeft de ketel vier keer een servicebeurt gehad en ik weet nog steeds niet of hij eindelijk gerepareerd is. Het totaal is nu ongeveer 1500 Eur en enige tijd geleden heb ik ze een e-mail gestuurd met de vraag of het mogelijk was om een onderhoudscontract te krijgen en ik heb geen antwoord van hen ontvangen.
Mijn mening is: mijd Brouwers. Mocht mijn cv-ketel nog steeds problemen gaan vertonen, dan neem ik contact op met de consumentenbond.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slechte service, maar vooral slechte communicatie. Werkzaamheden worden over veel te lange tijd uitgespreid, omdat planning slecht is. Qua communicatie slecht, omdat er helemaal niet gezegd wordt wat er gedaan gaat worden, wie en wat en wanneer men komt etc. Slechte afwerking, ze kunnen beter geen Polen laten werken, daar kun je in de eerste plaats niet mee communiceren en slechte afwerking/kwaliteit/inzicht.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Op de eenvoudige vraag om een offerte voor het verrichten van een aantal werkzaamheden volgde, ook na enkele telefoontjes, nooit een antwoord. Als men vanaf het begin kenbaar had gemaakt vanwege andere werkzaamheden geen tijd en ruimte te hebben dan was dat een eerlijk antwoord geweest. De firma Brodak pretendeert echter aan de slag te gaan, vraagt je om aanvullende informatie en zegt telkens toe 'er mee bezig' te zijn. Om vervolgens geen enkele keer terug te bellen. Een professionele organisatie met gemotiveerde medewerkers? Wij hebben daar een andere mening over. Geen aanrader!