Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Pasmans Gasgarde Warmte-Gas- en Sanitairtechniek Maastricht

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Watermolen 18
6229 PM Maastricht
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Pasmans Gasgarde Warmte-Gas- en Sanitairtechniek in Maastricht

De uitoefening van een installatiebedrijf van gas-, water-, sanitaire, verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallaties, alsmede de handel in, reparatie en/of onderhoud van deze installaties of onderdelen daarvan, met al hetgeen daartoe behoort of daartoe dienstig is, alles in de ruimste zin van het woord.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Pasmans Gasgarde Warmte-Gas- en Sanitairtechniek in Maastricht

Onze bezoekers over Pasmans Gasgarde Warmte-Gas- en Sanitairtechniek in Maastricht

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6.2/10
    (19 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    50%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6.6/10
    (10 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.6/10
    (5 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.8/10
    (4 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Pasmans Gasgarde Warmte-Gas- en Sanitairtechniek in Maastricht

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Als professioneel bedrijf een heel simpel probleem (een pinnetje in radiatorknop zat vast waardoor de radiator koud bleef) niet kunnen verhelpen. Een tweede vervolgafspraak gemaakt met de mondelinge mededeling dat het wel eens een dure reparatie zou kunnen worden. Een dag vóór de tweede afspraak voor de zekerheid een buurman op leeftijd er naar laten kijken. Hij had de verwarming (door het pinnetje los te maken) binnen 5 minuten weer warm! En toch een factuur sturen voor het niet hebben kunnen oplossen van het probleem. Na telefonisch contact 50% korting gekregen op de factuur. Onder protest betaald met de mededeling dat ik mijn negatieve ervaring zou delen in een review. Kunnen geen goede probleem diagnose stellen en neigt naar geldklopperij.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Prima response, aardige en kundige mensen.