Vandaag 17-02-2021 weer contact opgenomen met de heer Kusters van Brabantse Exclusieve Bestratingen om te vragen wanneer de problemen met mijn bestrating en kunstgras worden opgelost. Omdat hij zelf op geen enkele wijze mij op de hoogte heeft gehouden over de voortgang en wanneer het opgelost zou worden. In eerste instantie kreeg ik weer geen antwoord en vervolgens werd er gedreigd dat wanneer de recensie er niet afgehaald zou worden mijn problemen in de tuin niet opgelost zouden worden. Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord gekregen wanneer het opgelost wordt. Ik heb dit voor de eerste keer gemeld in november 2020. Zo gaat de heer Kusters om met zijn klanten. Dus bent gewaarschuwd.
Antwoord van Brabantse Exclusieve Bestratingen B.V.
ten eerste is dit gemaakt in de prive sfeer en heeft niks van doen met de firma Brabantse Exclusieve bestratingen !! ten tweede heb ik in november gezegd dat het eerste week maart opgelost zou worden, maar door de vele regen en vorst afgelopen maand is dit niet haalbaar. Het is geen onwil maar overmacht. hier heeft U geen begrip voor. P. Kusters
Geplaatst op 17 feb. 2021 11:49:33