Vul hier in wat u zoekt

Online Pakket Dienst B.V. Den Bosch

De Tweeling 18 5215MC Den Bosch

Informatie over Online Pakket Dienst B.V. in Den Bosch

De Online Pakket Dienst levert de kwalitatieve en kwantitatieve dienstverlening waar klanten om vragen. De OPD zet innovatieve en technologische ontwikkelingen snel om in toegevoegde waarde voor zijn klanten. Continue invloed en controle over het proces tot aan de afhandeling van de bestelling, inclusief retourorders en realtime wijzigingen.

Online Pakket Dienst B.V. is geverifiëerd door eigenaar.

Onze bezoekers over Online Pakket Dienst B.V. in Den Bosch

  • Telefonische bereikbaarheid:
    26%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf:
    3.1
    73 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf:
    3.5
    57 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf:
    3.5
    61 beoordelingen
  • Totaal:
    3.3
    191 beoordelingen
Geef beoordeling

Reviews over Online Pakket Dienst B.V. in Den Bosch


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Pakket van KPN was prima op tijd, maar de houding van de koerier was uiterst onplezierig en non-verbaal agressief. Terwijl ik alleen om een ID van hem vroeg, omdat ik een behoorlijk bedrag moest betalen aan de deur. Hij was echt zo onbeschoft, dat ik gewoon niet blij meer was met mijn nieuwe telefoon. Hij kon zich niet identificeren van het bedrijf en was daar erg boos om dat ik dat vroeg. Ook niet vriendelijk toen hij weg ging. Ik moest maar in de winkel gaan kopen als ik zo wantrouwend was......


1 review
2.7
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Wat een slecht bedrijf. Klachten worden totaal niet serieus genomen en oplossingen zijn er niet. Laatste keer dat dit via hun gaat


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Wat een dramatisch bedrijf; afgelopen maandag (11-12-2017) een bezorgafspraak gemaakt voor een telefoon die ik met spoed nodig had. Eerstvolgende mogelijkheid? De zaterdag erop, vandaag dus. Me een week moeten behelpen met allerlei leentelefoons en toestanden.

Afgelopen nacht nog een mail mogen ontvangen met een gespecificeerd tijdvak. Wat schetst mijn verbazing? 5 minuten vóór dat tijdvak begint, krijg ik weer een mail. Of ik een bezorgafspraak wil maken. Huh? Die had ik toch al? Online Pakket Dienst gebeld; "Ja, uw bestelling is er tussenuit gehaald. Wat daarvan de oorzaak is, weten wij ook niet, maar we zullen het hoofdkantoor contacteren en dan belt die u terug. We raden u sowieso aan gewoon een nieuwe bezorgafspraak te maken." Het is zaterdag, die hoor ik dit weekend niet meer, dus nieuwe bezorgafspraak gemaakt. Eerstvolgende mogelijkheid? Aanstaande vrijdag. TIEN WERKDAGEN levertijd dus!

Daarna teruggebeld...."omdat u nu een nieuwe bezorgafspraak gemaakt heeft, kunnen wij niets meer voor u doen. Uw pakket gaat weer op de grote stapel."

Ik kan wel janken! Nog een week zonder functionerende telefoon, dankzij een bedrijf dat zónder communicatie eenzijdig de afspraken verandert! Bah!!


1 review
10
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Suuuuper bedrijf. Enorm snelle levering Vriendelijke en begripvol personeel


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:



Geachte heer ,mevrouw

Ik zou vandaag 13-09-2017 via u organisatie een pakket geleverd krijgen van Tele2 de levertijd zou tussen 13.30 en 15.00.

Ik heb om 15.00 gebeld om te vragen waar jullie koerier blijft kreeg te horen dat er iets gebeurt was en ik zou terug gebeld worden om te horen of mijn pakket vandaag nog bezorgd zou worden.

Na 1 uur wachten niks gehoord te hebben ben ik jullie zelf maar weer gaan bellen om te horen dat mijn pakket vandaag niet bezorgd gaat worden.

Ik heb de mevrouw genaamd carolien gevraagd of ik een specifieke tijd afspraak kan maken maar dat is onmogelijk.

Ik ben zelf zzp en de manier hoe jullie met klanten van jullie opdrachtgever om gaat is zeer onbeschoft en onredelijk.

Wij als klant van jullie opdrachtgever weten dat we uren thuis moeten zitten om ons pakket te moeten ontvangen maar als het pakket niet door ons ze schuld niet bezorgd kan worden mogen we wel een passende oplossing verwachten want om 6 tot 8 uur op een pakket te wachten die misschien niet komt is als zzp veel geld weg gooien het had jullie versierd als jullie zelf contact met me hadden opgenomen in plaats van dat ik achter jullie moet aan lopen voor iets wat jullie moeten bezorgen.�




1 review
10
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Top bedrijf, goede communicatie en zeer vriendelijke koerier!


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Hele zondag zitten wachten op een KPN pakket. Niet bezorgd en niet bereikbaar. Beloof het dan niet dan had ik het bij een professioneel bedrijf besteld.


1 review
2
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:

Voor de tweede maal in één week tijd gaat de levering mis! Vorige week kwamen ze - ondanks afspraak dat ik vooraf een mail zou krijgen - onaangekondigd aan de deur (1 week te vroeg) en ik lag voor een zware operatie op dat moment in het ziekenhuis. Daarna moeizaam telefonisch contact gezocht, want de door OPD zelf opgeschreven code was onbekend... Hierna toch met een vriendelijke man e.e.a. goed afgesproken.
Vandaag was het dan eindelijk zo ver, maar terwijl ik heel de dag op één meter van de voordeur op de bank lig te wachten heb ik OPD én niet gezien én niet gehoord en wel waren ze in staat om een briefje zonder telefoonnummer en zonder naam en zonder code of informatie in de brievenbus te stoppen.
IK eis daarom vanavond - zoals was afgesproken - de levering. OPD wijzigt zelf eenzijdig steeds afspraken en daar houd ik niet van. Ik ben woest!

Antwoord van Online Pakket Dienst B.V.

Beste Jan,
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de levering die niet volgens de juiste manier is verlopen.
Zou u ons uw gegevens kunnen sturen naar sales@reviva.nl zodat we uw herstel toch enigszins kunnen verzachten?
Met vriendelijke groet,
Joeri Wouters
Sales Asisstent

Geplaatst op 23 feb. 2016 10:35:08

Gerelateerde bedrijven Online Pakket Dienst B.V. Den Bosch