Voor de tweede maal in één week tijd gaat de levering mis! Vorige week kwamen ze - ondanks afspraak dat ik vooraf een mail zou krijgen - onaangekondigd aan de deur (1 week te vroeg) en ik lag voor een zware operatie op dat moment in het ziekenhuis. Daarna moeizaam telefonisch contact gezocht, want de door OPD zelf opgeschreven code was onbekend... Hierna toch met een vriendelijke man e.e.a. goed afgesproken.
Vandaag was het dan eindelijk zo ver, maar terwijl ik heel de dag op één meter van de voordeur op de bank lig te wachten heb ik OPD én niet gezien én niet gehoord en wel waren ze in staat om een briefje zonder telefoonnummer en zonder naam en zonder code of informatie in de brievenbus te stoppen.
IK eis daarom vanavond - zoals was afgesproken - de levering. OPD wijzigt zelf eenzijdig steeds afspraken en daar houd ik niet van. Ik ben woest!
Antwoord van Online Pakket Dienst B.V.
Beste Jan,
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de levering die niet volgens de juiste manier is verlopen.
Zou u ons uw gegevens kunnen sturen naar sales@reviva.nl zodat we uw herstel toch enigszins kunnen verzachten?
Met vriendelijke groet,
Joeri Wouters
Sales Asisstent
Geplaatst op 12 feb. 2016 18:57:53