Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Auto's & Scooters Veldhoven

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Provincialeweg 64
5503 HH Veldhoven
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Auto's & Scooters in Veldhoven

Reparatie en in- en verkoop van motorvoertuigen en brom- en snorscooters

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Auto's & Scooters in Veldhoven

Onze bezoekers over Auto's & Scooters in Veldhoven

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.8/10
    (24 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.3/10
    (9 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.8/10
    (8 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.3/10
    (7 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Auto's & Scooters in Veldhoven

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Oplichters...

Afgelopen jaar een Peugeot 206 gekocht met 3 maanden garantie bij autoservice Zeelst in Veldhoven.

Een maand nadat ik de auto had begon het dashboard lampje van de motor te branden tijdens het rijden.
Ik ben terug gegaan naar autoservice Zeelst en zei gaven aan dat ze het probleem zouden oplossen en dat het binnen de garantie viel.

Een dag later kreeg ik mijn auto terug en het lampje brandde inderdaad niet meer.
Het probleem was dat het lampje ook niet meer brandde bij het aanzetten van het contact (en dat zou wel moeten).
Omdat ik redelijk technisch ben aangelegd en de zaak inmiddels niet meer vertrouwde heb ik het dashboard open geschroefd.
Tot mijn verbazing trof ik daar een van binnen uit afgeplakt motor lampje aan!
Autoservice Zeelst heeft dus i.p.v. het mankement te repareren gewoon het motorlampje 'onzichtbaar' afgeplakt.
Daarnaast bleek ook dat het airbag lampje was afgeplakt met hetzelfde materiaal (gevaarlijk, ik ging er namelijk vanuit dat mijn airbag functioneerde!).
Het airbag lampje had nooit gebrand, dus ik ga er vanuit dat ze dit al hadden afgeplakt bij de aankoop.

Uiteindelijk waren de mankementen vrij eenvoudig te repareren (dat heb ik dan ook zelf gedaan):
Hte motorlampje: De slang van de secundaire luchtpomp was niet goed aangesloten.
Het airbag lampje: Onder de stoel zat een airbag connector die niet goed contact maakte (dit was vrij eenvoudig te vinden via Google).

Ik heb dan ook zeker geluk gehad met deze simpele mankementen, maar het geeft wel aan hoe weinig moeite ze in onderhoud/garantie steken en dat ze totaal geen verstand van zaken hebben!

Uiteraard heb ik ze met dit verhaal geconfronteerd, maar dit leverde niets op behalve een grote mond.
Ik had betaald voor 3 maanden garantie en die kreeg ik niet terug van ze!

Tot slot wil ik nog mededelen dat ze min of meer aangeven BOVAG garantie te leveren.
Maar ze zijn helemaal niet aangesloten bij de BOVAG. Dus daar kun je niets mee.

Koop hier geen auto!
Heb je al een auto gekocht dan zou ik aanraden om al je dashboard lampjes te controleren.
Indien bepaalde lampjes niet branden op een moment dat het wel zou moeten zou ik het dashboard open schroeven en controleren of dit door een specialist laten doen!