Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Bosmans Diesel Service B.V. Bergeijk

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
De Waterlaat 15-a
5571 MZ Bergeijk
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Bosmans Diesel Service B.V. in Bergeijk

De groothandel in- en reparatie, service en onderhoud van dieselonderdelen

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Bosmans Diesel Service B.V. in Bergeijk

Onze bezoekers over Bosmans Diesel Service B.V. in Bergeijk

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.7/10
    (17 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    25%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4/10
    (7 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.2/10
    (5 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.2/10
    (5 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Bosmans Diesel Service B.V. in Bergeijk

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Tik in de motor met het vermoeden dat 1 van de 3 verstuivers wel eens slecht kan zijn. Voor de zekerheid maar alle 3 naar Bosmans gebracht om te laten testen welke van de 3 dan slecht zou zijn.
Zou paar dagen duren, echter na uurtje bellen ze al dat er metaaldeeltjes in alle verstuivers zitten. Ze moeten alle 3 vervangen worden door nieuwe, en vermoedelijk zou de hogedrukpomp de oorzaak zijn, dus deze moest ook door hen nagekeken worden om te kijken of die nog te herstellen was, zo niet moest die ook vernieuwd worden.
Al met al zo'n €1500 als het mee zou zitten, en anders rond de €2100. Besloten om die weg niet te gaan bewandelen (dit is de auto niet waard), en hierop de verstuivers maar opgehaald.
Toen gevraagd hoe men erbij kwam dat er metaaldeeltjes in zouden zitten, maar de man die de verstuivers beoordeeld zou hebben was op cursus en kwam het einde van de week pas terug.
Daarop gevraagd of ze wel daadwerkelijk getest zijn, en hoe dat dan gaat. Het antwoord was letterlijk "Ze zullen wel teveel op de retour hebben gegeven" en daarop is er gekeken naar metaaldeeltjes, en deze zijn aangetroffen, dus niet meer te herstellen, moesten alle 3 vervangen worden door nieuwe. Geen test rapport, geen test uitslag, niets aantoonbaars (en dat was nu net de reden waarom de verstuivers daar naartoe zijn gegaan ).
Vaag verhaal, als je het mij vraagt, auto liep immers goed, buiten een behoorlijke nok in de motor. Maar als ik het verhaal van hen hoorde, zou het logischer zijn dat de auto niet eens meer zou moeten starten, maar goed. Vervolgens vraag ik hoe dat dan zit met die metaaldeeltjes: "Nou die kun je met het blote oog niet zien, dat doen we met een microscoop".
Op internet één en ander nagekeken, blijkt weldegelijk flink fout te kunnen gaan, en geeft dan behoorlijk zichtbare metaaldeeltjes, in de hogedrukpomp.
Verstuivers terug gezet, jammer genoeg nog dezelfde nok erin, ze deden het in ieder geval nog.
Naar aanleiding van dit angstaanjagende verhaal over de metaaldeeltjes de brandstoffilter vervangen en de oude open gehaald en nagekeken: geen metaaldeeltje te bekennen. Hogedrukpomp nagekeken, doseringsventiel eruit gehaald, hier zou dan een flinke zichtbare hoeveelheid metaaldeeltjes in moeten zitten: helemaal niets. Een hoop bangmakerij om niets.
Hoe kunnen ze in hemelsnaam zeggen dat er metaaldeeltjes in alle 3 de verstuivers hebben gezeten ?
Nader onderzoek wijst uit dat de distributie de oorzaak was van de nok. Deze vervangen, nok is weg, loopt nog altijd als een zonnetje met volgens Bosmans defecte verstuivers.
Dan kan ik niets anders concluderen dat ze door een onzin verhaal over metaaldeeltjes mij behoorlijk op kosten hebben gejaagd (Oliefilter en onderzoek hogedrukpomp). Niet alleen door het verhaal wat nergens op gebaseerd kan zijn, maar natuurlijk ook de kosten van het testen zelf. Dit heb ik af moeten rekenen, terwijl ik géén resultaten heb gekregen, alleen een verhaal over metaaldeeltjes, wat dus helemaal niet klopt.
Dus tsja, als je dan mijn mening vraagt over Bosmans: Ik zou er de volgende keer een flinke boog omheen lopen. Als ik in hun verhaal mee was gegaan , zou ik €1500 - €2100 armer zijn geweest en, het ergste van alles, niets dichter bij de echte oplossing.
Nu is de schade nog altijd €75 test kosten, onnodig onderzoek hogedrukpomp en nieuwe brandstoffilter, om het verhaal over metaaldeeltjes te ontkrachten, en 2 keer op en neer rijden.
Nou ja, dus flink op een duur dwaalspoor gezet, zonder enige aanleiding. Gelukkig ben ik nog net wakker genoeg geweest om niet in het vage verhaal mee te gaan, anders was de schade nog groter geweest.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Audi A4 had lekkende pomp, na vervanging een stotterende auto teruggekregen. Geen na-service en geen antwoord op klachten via email. Belabberde ervaring en 500 EUR lichter zonder oplossing en garantie. Absoluut geen aanrader. Oplichter.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik wil Bosmans Diesel Service bedanken voor hun goede service.
3 gereviseerde verstuivers voor mijn SEAT IBIZA 1.2TDI gekocht.

Achteraf lukte het ons niet thuis om ze ingeleerd te krijgen. Dit hebben zij de dag erna voor mij gedaan als service.

Ik ga zeker terug naar dit bedrijf als er iets met mijn dieseltje is! Van mij 10 sterren!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Snel en voordelig onze camper gerepareerd, startte niet meer. Echt top!