Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Mampaey Service B.V. Dordrecht

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Wieldrechtseweg 30
3316 BG Dordrecht
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Mampaey Service B.V. in Dordrecht

Centrale verwarmings-, gasfitters-, loodgieters-, elektrotechnisch installatiebedrijf, het onderhouds- en servicebedrijf.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Mampaey Service B.V. in Dordrecht

Onze bezoekers over Mampaey Service B.V. in Dordrecht

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.2/10
    (17 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    60%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4/10
    (8 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4/10
    (5 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.6/10
    (4 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Mampaey Service B.V. in Dordrecht

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heel slechte service, door meneer te woord gestaan ivm inluchten leidingen, moest ik zelf maar doen, hij snauwde zelfs en wilde ophangen, want ze hadden geen tijd, zelf wat uitgevogeld niet gelukt, weer gebeld, dagen later kwam er eindelijk iemand, bleek de hoofdleiding het te zijn die ontlucht moest worden, had ik nooit kunnen weten.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Installatiebedrijf Mampaey laat haar klanten LETTERLIJK EN FIGUURLIJK IN DE KOU STAAN! Jullie moeten je schamen! Wat is er gebeurd? Ze hebben een alleenstaande dame op leeftijd aan haar lot overgelaten, terwijl ze contractueel ertoe verplicht zijn te komen. DAME IN KWESTIE HEEFT EEN HALVE WEEK ZONDER VERWARMING GEZETEN, WAARDOOR HET IN HUIS MAAR EEN PAAR GRADEN BOVEN 0 WAS!
1. Ze hebben tot twee keer toe op de dag zelf of één dag van te voren een onderhoudsafspraak afgezegd, "in verband met ziekte" was de smoes. Blijkt achteraf dat ze je aan het lijntje houden en "dit jaar helemaal geen onderhoud meer uitvoeren in verband met personeelstekort" alzo de telefoniste!
2. Ze hebben een contract en zijn daardoor verplicht onderhoud te verrichten en bij noodgevallen met spoed te komen.
3. De spoedlijn is NIET BEREIKBAAR. Als je belt, heb je veel wachtenden voor je en hang je een uur aan de lijn tot je aan de beurt bent. Als je pech hebt, tot 2x toe, omdat ze je gewoon niet helpen. Iemand met spoed sturen of een afspraak maken, doen ze namelijk sowieso niet.
4. Onder andere moest de ketel worden bijgevuld en ze wilden telefonisch instructies geven... Aan een alleenstaande oudere dame... Het bleek helemaal zo makkelijk niet te zijn om dat uit te voeren (ja, want anders waren we allemaal wel zelf installateurs geworden, toch!?) De huismeester, DIE HUN TAAK dan maar op zich heeft genomen, kon de opgedragen werkzaamheden ook niet zomaar uitvoeren, DIE MAMPAEY ZELF HAD MOETEN DOEN! Dus hoe wil je dat dan een dame op leeftijd alleen laten doen met een geïrriteerde telefoniste aan de andere kant!? (Trouwens logisch dat ze geïrriteerd waren, als ze de taak hebben klanten af te poeieren die dringend hulp nodig hebben...)
5. Er zijn geen excuses gemaakt, noch hebben ze inmiddels wel een onderhoudsafspraak gemaakt (dan maar voor in het nieuwe jaar) of hebben ze de klant gecompenseerd voor al die dagen zonder verwarming.
Mampaey, jullie verdienen EEN KOUDE DOUCHE (liefst letterlijk om enigszins te snappen waar jullie mensen doorheen laten gaan in deze kou!)