Does seem to be a scam. Placed an order on the 30th October (#67423) and haven't received anything or heard back from Kaya Bike. Tried to send an email to info@kayabike.nl, but get a permanent error so my message hasn't been received. Sent a WhatsApp message to 0626622693 and no reply. I checked their T&C's and seems that that it can take up to 14 days for a reply and 30 days to deliver orders. I will drop by the shop in 14 days from when I sent the WA message to get a refund if I don't hear back from them. (In the meantime, I've ordered from another shop.) Unfortunately, I'll still lose money in travelling costs, how is this company still legally operating?
R. Goerdajal
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Het is een hele slechte zaak. Een maand geleden had ik de fiets van mijn zoon achter gelaten om zijn ketting vast te zetten heb ik vooraf 17.50 euro betaald en er was ook iets met zijn rem daarvoor nog 7.50 euro betaald. We moesten de fiets achter laten en bij het ophalen wilde hij weer 25 euro afrekenen. Ik zei nou dat ga ik niet doen dat heb ik al betaald. Nu een maand later is de ketting er weer af, netjes besproken en afspraken gemaakt. Het was een donderdag we moesten vrijdag de fiets achter laten en vervolgens zaterdag weer ophalen reden was dat de ketting er niet strak genoeg op zat. Ik dacht "wat heb je een maand geleden dan gedaan". Kosten om ketting strakker te doen was weer 17.50 euro. Ik dacht prima "het moet toch" geef zaterdag geld met me zoon mee om zijn fiets op te halen. Blijkt dat er helemaal niks aan is gedaan, de eigenaar zegt ja ik weet niet wat het probleem is. Me zoon word afgekat, omdat me zoon zijn fiets komt halen en niet betaald. In plaats van de fietssleutel netjes te geven gooit hij het op de grond. Omdat hij een kind is hoor je nog niet zo om te gaan "hij is en blijft klant". Had hij ook niet gepikt als dat met zijn kinderen was gebeurd. Me zoon begreep er niks van hij zegt "mama jij hebt zo goed gepraat en dingen afgesproken en die man deed helemaal boos tegen mij. Ik kwam alleen mijn fiets halen". Ik raad mensen echt af om zijn fiets daar te kopen of te laten repareren. Je betaald netjes, maar ze doen hun werk niet goed of helemaal niet. Er is geen sprake van klantvriendelijkheid. Het zijn oplichters en ze zijn onbeschoft!
Lisa de Ven
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Een halfjaar geleden hier een "nieuwe" scooter gekocht, bleek een verouderd model te zijn wat al meer dan een jaar in de winkel stond. Van buiten misschien min of meer hetzelfde, maar motorisch een groot verschil ! Eigenaar doet net alsof ik gek ben en hij niet weet waar ik het over heb. Bij meerdere scooterzaken geweest die allemaal vertellen dat ik min of meer ben opgelicht. Een stelletje oplichters zijn het.
William van der Ven
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zeer tevreden over geleverde reparaties tegen goede prijsverhogingen.
Hebben altijd de tijd voor je, en proberen je zo goed als mogelijk te helpen.