Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

M. Broekmans Installatie B.V. Ridderkerk

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Zinkstraat 15
2984 AL Ridderkerk
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over M. Broekmans Installatie B.V. in Ridderkerk

Het installeren van centrale verwarmingsinstallaties, voorts gas- en waterfittersbedrijf

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van M. Broekmans Installatie B.V. in Ridderkerk

Onze bezoekers over M. Broekmans Installatie B.V. in Ridderkerk

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5/10
    (40 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    29%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.2/10
    (17 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.8/10
    (12 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.9/10
    (11 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over M. Broekmans Installatie B.V. in Ridderkerk

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
1 ster is nog teveel voor dit bedrijf.
Rekening ontvangen na koolmonoxide melding van €106.00 terwijl ik een all inclusive abonnement heb.
Zelfs €28.93 aan voorrijkosten berekend.
Meneer van Broekmans geeft aan dat er op het moment van controle nog steeds koolmonoxide aanwezig moet zijn. Anders heb je pech!! Als de koolmonoxide daadwerkelijk nig aanwezig was geweest dan had ik ook pech, want dan had ik deze review niet meer zelf kunnen schrijven.
Waardeloos bedrijf. Veel mooie praatjes, maar 0.00 % service. Voor mij NOOIT meer Broekmans!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Gewoon geen reactie, ook niet na telefonische navraag
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Niet meer wat het geweest is. Simpele storing die zich ook eerder had voorgedaan wordt "opgelost" met uitwisselen van diverse componenten gedurende 3 bezoeken. Trial en error methode. Bij laatste bezoek , op eigen verzoek gevraagd , of het relais van de drieweg klep kon worden vervangen omdat ditzelfde probleem zich een paar jaar daarvoor had voorgedaan. Dit laatste heeft storing verholpen. Ik kreeg rekeninegn voor alle bezoeken en alle vervangen componenten. Heb schriftelijk bezwaar gemaakt en firma bezocht waar werd medegeeld dat er naar zou worden gekeken. Maar daarna geen communicatie maar alleen herhaling van rekeningen of dreiging met deurwaarder.
Wegwezen bij Broekmans dus...