Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

SieYou Oostvoorne

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Voorweg 27-a
3233 SJ Oostvoorne
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over SieYou in Oostvoorne

Dames- en Herenkapsalon Onder de medehandelsnaam SieYou trading wordt uitgeoefend: in- en verkoop van artikelen op het gebied van lifestyle.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van SieYou in Oostvoorne

Onze bezoekers over SieYou in Oostvoorne

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    7.2/10
    (5 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    7.4/10
    (2 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    7.4/10
    (2 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.8/10
    (1 beoordeling)
Geef een beoordeling

Reviews over SieYou in Oostvoorne

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Helaas was mijn ervaring op zaterdag 21 juli veel minder prettig hier. Wanneer het goed gaat, moet het gezegd worden, maar andersom ook? dus na lang denken moest ik toch deze review plaatsen om andere klanten te waarschuwen.
Op zich een vriendelijk ontvangst met koffie, in een mooi kapsalon, maar de goede ervaring stopt in mijn geval hier!
De kapster (die met lang rood haar) vroeg wat ik wou. Een heel simpel verzoek, ik wou mijn haar aan de achterkant korter dan de voorkant, dus op nek hoogte achter en de punten aan de voorkant langer tot ongeveer iets boven de borsten. Om het duidelijker en simpeler te maken heb ik de kapster foto?s laten zien die ik van internet had gevonden, weinig misverstand dus over wat ik precies wou hebben !
De kapster begon met een beetje knippen aan de achterkant en terwijl mijn haar in de rug nu nog op schouderblad hoogte was (ongeveer even lang als de voorkant) , begon ze mijn haar te drogen.
Ik vroeg gelijk of ze al klaar was want het was nog veel te lang en het was helemaal niet wat ik wou en wat ik liet zien. In plaats van luisteren, ging ze gelijk in discussie, dat ze al een flink stuk had geknipt (ja hoor, maar dat was zeker nog 15-20cm te lang en echt niet wat ik als voorbeeld liet zien, ). Ik ben gewend dat een kapster eerst vraagt of de lengte bevalt voor dat ze het haar begint te drogen maar hier kwam die vraag niet eens!
Ik zei dat ik het net zo kort wilde hebben als op de foto?s , maar ze zei dat het niet meer mogelijk was, dat ze andere klanten had en anders zou ze uitlopen. Nou en??? Dit is mijn probleem niet! Ik snap wel dat een beetje vertraging niet leuk is maar ik ben ook klant, had mijn afspraak ingepland zoals elk andere klant en ik ga ervan uit dat ze het goed doet zoals gevraagd. Als ze niet in staat is om binnen de gestelde tijd te werken, is dit mijn zorg niet en het boeit me ook niet dat ze 10 minuten op de rest van de dag uitloopt terwijl ik haar vanaf begin met foto?s duidelijk had gemaakt wat ik precies wou! Ik heb altijd gehoord dat de klant koning is, maar hier dus blijkbaar niet, de medewerkster is blijkbaar de baas en gaat haar eigen gang en luistert gewoon niet maar verzint maar wat!
Begrijp me goed, ik weet heus wel dat het niet altijd perfect kan gaan, een foutje kan altijd gebeuren, ik ben dus hier niet boos op de eerste fout, maar wel op de manier van klacht afhandelen en hoe de klant wordt behandeld!! Ze weigerde nog iets aan te doen! In plaats van in discussie te gaan, had ze gewoon tijd gehad om dit op de gevraagde lengte bij te knippen ! dus na deze discussie die ik niet eens wou hebben , zat ik te trillen en mijn vriend heeft haar opgemerkt dat ze koos om een teleurgestelde klant naar huis te sturen en of ze het eigenlijk normaal vond?? Dan was mevrouw uiteindelijk wel bereid om dit kosteloos te herstellen maar bij een andere afspraak op een andere dag, de volgende week want het kon nu echt niet!! Dit was voor mij echt geen optie. Ik wou gewoon niet met dit kapsel de rest van de week rondlopen en ik had ook nog een belangrijke gelegenheid de volgende dag waar ik netjes met mijn nieuw kapsel wou zijn, dus nee!!!
Dat het kosteloos wordt bij deze eerste afspraak had ze mij dat trouwens wel hier kunnen aanbieden, gezien mijn klacht, dat was op z?n minst wel zo netjes geweest maar dat deed ze ook niet, dit halve werk voor een kapsel die ik niet wou hebben heeft mij doodleuk 27 euro gekost!
Voor mij dus helaas een slechte ervaring en als klant zullen ze mij daar niet meer zien!
Mijn haar daarna gelijk bij een andere kapper moeten laten herstellen die blijkbaar beter kon luisteren en het niet erg vond om tijd voor de klant te nemen. Let er dus goed op mensen dat u de kans hier loopt om met halve werk naar huis gestuurd te worden als de tijd op is, wel met een kapsel dat de medewerkster zelf verzonnen heeft. Diep triest !!