Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

C.V. Installatietechniek Griffijn B.V. Vlaardingen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Mercuriusstraat 49
3133 EM Vlaardingen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over C.V. Installatietechniek Griffijn B.V. in Vlaardingen

CV-installatie en onderhoud

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van C.V. Installatietechniek Griffijn B.V. in Vlaardingen

Onze bezoekers over C.V. Installatietechniek Griffijn B.V. in Vlaardingen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.7/10
    (34 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4.8/10
    (13 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.9/10
    (11 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.4/10
    (10 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over C.V. Installatietechniek Griffijn B.V. in Vlaardingen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Niet deskundig, niet het goede gereedschap bij zich en dan de klant de schuld geven dat het langer duurt?! Kortom een slecht installatiebedrijf!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer teleurgesteld in de service die CV installatiebedrijf Griffijn BV biedt. N.a.v. een onaangenaam geluid uit de ketel gehoord te hebben zijn meerdere keren monteurs langsgeweest, zij konden niet achterhalen wat het geluid is, gezien zij dit niet konden waarnemen. Dat snap ik, gezien dit geluid niet op een vast tijdstip komt. Geen oplossing voor gekomen, maar wel rekeningen gestuurd. Zelf contact opgenomen met de Helpdesk van Nefit (super geholpen, begrip getoond en meegedacht) en via internet er achter gekomen dat het gaat om de motor van de driewegklep. Uiteindelijk deze vervangen alleen ben ik nu minimaal 200e verder. CV installatietechniek Griffijn BV heeft aangeboden om uit coulance de arbeidskosten van de vervanging van de motor van de driewegklep te vergoeden, een oplossing waar ik tevreden mee was. Echter, de monteur is maar 5 minuten bezig geweest terwijl de keren daarvoor minimaal een half uur bezig is geweest. Zo kan ik ook coulance toekennen voor 5 minuten werk. Wat daarnaast erg jammer is, is dat ik zelf met een oplossing moest komen en niet met mij mee werd gedacht, ook wist ik de monteur te vertellen dat de garantie termijn 2 jaar is en geen 1 jaar en dat zij de helpdesk kunnen bellen met vragen over dit soort problemen. Zij helpen de installatie bedrijven met dit soort problemen. Na met de eigenaresse gesproken te hebben heeft zij mij totaal niet vriendelijk te woord gestaan en geen begrip voor mijn klacht getoond en geen oplossing geboden, waardoor ik besloten heb om weg te gaan bij dit bedrijf en tot mijn grote verbazing moedigde zij dit ook aan. Heel erg jammer als je een klant zo wegstuurt, terwijl je naar mijn mening hiervan kan leren en je bedrijf nog beter kan maken. Zeker in deze economische tijden.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Probleem was snel gevonden en binnen 10 minuten verholpen. Goed, zou je zeggen. Alleen jammer dat ik dan 45 minuten arbeid moest betalen (waarvan 15 minuten aanrijtijd). Bij de monteur aangeven dat ik dat wat veel vond maar "het aanrijden duurde wat langer, dit iets korter." En dat voor een bedrijf dat vlak bij mijn huis zit.