Onze bezoekers over C.V. Installatietechniek Griffijn B.V. in Vlaardingen
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
4.7/10
(34 beoordelingen)
Algemene indruk
starstarstarstarstar
4.8/10
(13 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
4.9/10
(11 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
4.4/10
(10 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over C.V. Installatietechniek Griffijn B.V. in Vlaardingen
Dirk D.
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Niet deskundig, niet het goede gereedschap bij zich en dan de klant de schuld geven dat het langer duurt?! Kortom een slecht installatiebedrijf!!
Chantal D
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zeer teleurgesteld in de service die CV installatiebedrijf Griffijn BV biedt. N.a.v. een onaangenaam geluid uit de ketel gehoord te hebben zijn meerdere keren monteurs langsgeweest, zij konden niet achterhalen wat het geluid is, gezien zij dit niet konden waarnemen. Dat snap ik, gezien dit geluid niet op een vast tijdstip komt. Geen oplossing voor gekomen, maar wel rekeningen gestuurd. Zelf contact opgenomen met de Helpdesk van Nefit (super geholpen, begrip getoond en meegedacht) en via internet er achter gekomen dat het gaat om de motor van de driewegklep. Uiteindelijk deze vervangen alleen ben ik nu minimaal 200e verder. CV installatietechniek Griffijn BV heeft aangeboden om uit coulance de arbeidskosten van de vervanging van de motor van de driewegklep te vergoeden, een oplossing waar ik tevreden mee was. Echter, de monteur is maar 5 minuten bezig geweest terwijl de keren daarvoor minimaal een half uur bezig is geweest. Zo kan ik ook coulance toekennen voor 5 minuten werk. Wat daarnaast erg jammer is, is dat ik zelf met een oplossing moest komen en niet met mij mee werd gedacht, ook wist ik de monteur te vertellen dat de garantie termijn 2 jaar is en geen 1 jaar en dat zij de helpdesk kunnen bellen met vragen over dit soort problemen. Zij helpen de installatie bedrijven met dit soort problemen. Na met de eigenaresse gesproken te hebben heeft zij mij totaal niet vriendelijk te woord gestaan en geen begrip voor mijn klacht getoond en geen oplossing geboden, waardoor ik besloten heb om weg te gaan bij dit bedrijf en tot mijn grote verbazing moedigde zij dit ook aan. Heel erg jammer als je een klant zo wegstuurt, terwijl je naar mijn mening hiervan kan leren en je bedrijf nog beter kan maken. Zeker in deze economische tijden.
Patrick
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Probleem was snel gevonden en binnen 10 minuten verholpen. Goed, zou je zeggen. Alleen jammer dat ik dan 45 minuten arbeid moest betalen (waarvan 15 minuten aanrijtijd). Bij de monteur aangeven dat ik dat wat veel vond maar "het aanrijden duurde wat langer, dit iets korter." En dat voor een bedrijf dat vlak bij mijn huis zit.