Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Centraklima B.V. Spijkenisse

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
M. Beenstraat 16
3201 KB Spijkenisse
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Centraklima B.V. in Spijkenisse

Installatie, onderhoud en reparatie van centrale verwarmingen, airconditioningapparatuur, e.d.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Centraklima B.V. in Spijkenisse

Onze bezoekers over Centraklima B.V. in Spijkenisse

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.4/10
    (54 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.4/10
    (19 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.4/10
    (18 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.5/10
    (17 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Centraklima B.V. in Spijkenisse

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Was al jaren bij deze bedrijf. Altijd agressief en "know it all"gedrag. Laatste onderhoud vorig jaar (ze zeggen 1x per 2jaar! maar tarif verandert niet). Vandaag andere monteur heeft gezegd dat hij kan de ketel niet goedkeuren omdat hij niet gesloten is. Ik heb dit opgezocht en inderdaad, open ketels zijn gevaarlijker dat gesloten ketels.
Gelijk een CO melder gekocht totdat mijn ketgel gesloten is!!!

Bewrae!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vakkundig en ervaren !
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De servicemonteur van Centraklima is uitmuntend. Heel vriendelijk en beleefd. Kijkt alles tot en met na. Hij laat alles heel verzorgd achter.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Doen er niet druk over en leveren wat er beloofd en verwacht word. Vakmensen !
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slecht in hun communicatie en totaal geen service. Je meldt een storing optijd en ze komen gewoon niet . Terwijl je er al 12 jaar klant bent.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Eind december is centragas warmtetechniek langs geweest voor onderhoud en het afsluiten van een nieuw servicecontract. Tijdens deze afspraak is de volle gereedschapskoffer van de rand van de vlizo trap op het hoofd van mijn vrouw gevallen, hierdoor kreeg zij direct een bloedneus en schaafwonden op haar voorhoofd, gelukkig was het niet veel ernstiger. Tijdens en direct na dit ongeval heeft de aanwezige monteur mijn vrouw op zeer professionele en accurate manier geholpen en bijgestaan (complimenten voor de monteur). De monteur heeft hierna direct foto's gemaakt van het letsel op het hoofd van mijn vrouw, de kapotte opbergdozen en de schade aan de wand welk veroorzaakt is door de koffer. Tevens heeft de monteur contact gehad met zijn werkgever hoe en wat te doen nu. De monteur heeft na dit telefoongesprek aan mijn vrouw medegedeeld dat zij alles op kantoor in orde gaan maken en dat zij binnenkort een mailtjes kan verwachten inclusief de foto en eventueel voor aanvullende informatie. Tevens heeft de monteur dit netjes op papier genoteerd en ondertekend. Echter na ca. 1,5 maand nog geen mail te hebben ontvangen en diverse afspraken bij de tandarts (waar helaas is gebleken dat door de klap op haar hoofd een tand horizontaal is gebroken) telefonisch contact gezocht met centragas. Tijdens dit telefoongesprek met de directeur van centragas kwam na voren dat ik fout zit omdat ik eerder had moeten reageren tevens omdat überhaupt hij niks van enige schade die zou zijn ontstaan het bestaan van af weet. Dit schoot bij mij in het verkeerde keelgat waardoor het gesprek een iets andere wending kreeg en klap op de vuurpijl ontkent de directeur dat er überhaupt iets heeft plaatsgevonden. De emoties liepen bij mij op en heb hierdoor de telefoon op de haak gegooid en direct juridisch advies ingewonnen, hieruit kwam dat op het moment dat de monteur het heeft vermeld op de door hem en door mijn vrouw getekende documenten, het bedrijf een zorgplicht heeft om de schade te melden en dit af te wikkelen. Met deze nieuwe informatie heb ik teruggebeld naar centragas en dit willen vertellen, zodat zij alsnog de papieren erbij zouden pakken en dit netjes verder af zouden willen handelen, maar tijdens het vertellen van deze info heeft de directeur de verbinding verbroken. Ik belde hierdoor nogmaals en vroeg of hij de verbinding had verbroken, hierop antwoorden hij 'vervelend he als iemand dat doet he, vervelend he'. Ik heb in mijn hele leven nog nooit een professioneel iemand zo kinderachtig horen gedragen. Het gesprek heeft hierdoor ook niet lang meer geduurd maar het kwam er in grote lijnen aan het einde op neer, dat ik maar naar me advocaat moet gaan als ik er iets mee wil bereiken.

Wordt vervolgd ...........