Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

coeo Incasso B.V. Rotterdam

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Wilhelminakade 159-Etage 34
3072 AP Rotterdam
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over coeo Incasso B.V. in Rotterdam

Het uitoefenen van een incassobureau.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van coeo Incasso B.V. in Rotterdam

Onze bezoekers over coeo Incasso B.V. in Rotterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.3/10
    (24 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.4/10
    (10 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.3/10
    (7 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    2.3/10
    (7 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over coeo Incasso B.V. in Rotterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb een bestelling geplaatst bij de Ikea. Eerder heb ik telefonisch contact gehad met Klarna hierover. Klarna gaf aan dat het bedrag met €40 zou worden verhoogd indien de factuur naar een incassobureau wordt verstuurd. Ik heb nu vernomen dat dit bedrag veel hoger is, namelijk €129. Blijkbaar heb ik hier per post bericht over gehad. Dit is naar mijn oude adres verzonden terwijl ik bij Ikea als factuuradres én verzendadres mijn huidige adres heb ingevoerd.

Ik heb tweemaal telefonisch contact gehad met Coeo incasso en daar ben ik zeer ontevreden over.

De eerste keer nam ik contact op om uit te leggen dat ik het niet eens ben met het bedrag. Toen gaf ze aan dat ik hier per post bericht van heb ontvangen, maar dit is naar mijn oude adres verstuurd. Dit heb ik dus niet ontvangen. Ik gaf aan in bezwaar te willen gaan tegen het bedrag. De medewerkster gaf aan dat dit waarschijnlijk geen zin heeft. Ik geef aan dat ik daar wel degelijk anders over denk en in mijn recht sta wanneer ik besluit in bezwaar te gaan tegen de gemaakte beslissing.

Ik heb online mijn bezwaar ingediend. Per mail heb ik bericht ontvangen dat het beslistermijn is verlengd naar vier weken. In de mail staat dat het besluit zal worden teruggekoppeld. Echter staat hier niet in via welk kanaal dit zal gebeuren en ben ik bang dat dit weer bij mijn oude adres terecht zal komen.

Wederom heb ik telefonisch contact opgenomen. Ik vraag naar de status van mijn bezwaar en leg uit dat ik een e-mail heb ontvangen waarin het beslistermijn is verlengd naar vier weken, maar niet weet via welke weg Coeo dit besluit aan mij zal terugkoppelen. Ze vraagt naar mijn adres en geboortedatum. Ik geef aan dat dit waarschijnlijk de gegevens van mijn oude adres betreffen en dat daar mijn bezwaar over gaat. Direct reageert ze op een hele onvriendelijke toon dat ze alsnog die gegevens nodig heeft. Na de verificatie van de gegevens vertelt ze me dat mijn oude adres nog was geregistreerd in Klarna en dat ze er niet mee akkoord zullen gaan. Ze zei dat het me eerder is uitgelegd. Ik leg nogmaals uit dat ik het er niet mee eens ben en dat ik graag de status wil weten van mijn bezwaar. Ze vraagt waar ik bezwaar heb ingediend. Ik geef aan dat ik dit via de website heb gedaan. Ze vraagt op een boze manier: “Via welke website dan? Ikea? Klarna?” Ik leg uit dat ik bij Coeo incassobureau een bezwaar heb ingediend en dat ik er graag de status van wil weten. Ze zegt weer op een onvriendelijke manier dat er in de e-mail staat dat ik daar per e-mail bericht van zou ontvangen. Ik geef aan dat er niet in de mail staat via welk kanaal dit is, maar ter bevestiging vraag ik of dit inderdaad per mail is. Ze geeft nu duidelijk aan dat ik hier terugkoppeling van zal krijgen per e-mail.

Na een lange discussie heb ik dus antwoord op mijn vraag kunnen krijgen. Daarnaast vind ik het uitermate teleurstellend dat er niet wordt meegedacht. Ik heb met mijn bezwaar een bewijs meegestuurd waaraan je kunt zien dat ik bij verzendadres en factuuradres mijn huidige adres heb opgegeven. In alle redelijkheid ga ik ervan uit dat ik facturen ontvang op het factuuradres die ik bij het afronden van mijn bestelling heb ingevoerd. Dit dienen ze mee te nemen in het besluit op mijn bezwaar tegen het hoge bedrag.

Op geen enkele manier is er op een juiste manier met mij gecommuniceerd. De post is naar mijn oude adres verzonden, de medewerksters zijn niet dienstverlenend en tonen geen begrip. Daarnaast heb ik erg misleidende informatie ontvangen. Hierdoor kan er redelijkerwijs niet van mij worden geacht dat ik het hoge bedrag betaal.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb een bestelling geplaatst bij de Ikea. Eerder heb ik telefonisch contact gehad met Klarna hierover. Klarna gaf aan dat het bedrag met €40 zou worden verhoogd indien de factuur naar een incassobureau wordt verstuurd. Ik heb nu vernomen dat dit bedrag veel hoger is, namelijk €129. Blijkbaar heb ik hier per post bericht over gehad. Dit is naar mijn oude adres verzonden terwijl ik bij Ikea als factuuradres én verzendadres mijn huidige adres heb ingevoerd.

Ik heb tweemaal telefonisch contact gehad met Coeo incasso en daar ben ik zeer ontevreden over.

De eerste keer nam ik contact op om uit te leggen dat ik het niet eens ben met het bedrag. Toen gaf ze aan dat ik hier per post bericht van heb ontvangen, maar dit is naar mijn oude adres verstuurd. Dit heb ik dus niet ontvangen. Ik gaf aan in bezwaar te willen gaan tegen het bedrag. De medewerkster gaf aan dat dit waarschijnlijk geen zin heeft. Ik geef aan dat ik daar wel degelijk anders over denk en in mijn recht sta wanneer ik besluit in bezwaar te gaan tegen de gemaakte beslissing.

Ik heb online mijn bezwaar ingediend. Per mail heb ik bericht ontvangen dat het beslistermijn is verlengd naar vier weken. In de mail staat dat het besluit zal worden teruggekoppeld. Echter staat hier niet in via welk kanaal dit zal gebeuren en ben ik bang dat dit weer bij mijn oude adres terecht zal komen.

Wederom heb ik telefonisch contact opgenomen. Ik vraag naar de status van mijn bezwaar en leg uit dat ik een e-mail heb ontvangen waarin het beslistermijn is verlengd naar vier weken, maar niet weet via welke weg Coeo dit besluit aan mij zal terugkoppelen. Ze vraagt naar mijn adres en geboortedatum. Ik geef aan dat dit waarschijnlijk de gegevens van mijn oude adres betreffen en dat daar mijn bezwaar over gaat. Direct reageert ze op een hele onvriendelijke toon dat ze alsnog die gegevens nodig heeft. Na de verificatie van de gegevens vertelt ze me dat mijn oude adres nog was geregistreerd in Klarna en dat ze er niet mee akkoord zullen gaan. Ze zei dat het me eerder is uitgelegd. Ik leg nogmaals uit dat ik het er niet mee eens ben en dat ik graag de status wil weten van mijn bezwaar. Ze vraagt waar ik bezwaar heb ingediend. Ik geef aan dat ik dit via de website heb gedaan. Ze vraagt op een boze manier: “Via welke website dan? Ikea? Klarna?” Ik leg uit dat ik bij Coeo incassobureau een bezwaar heb ingediend en dat ik er graag de status van wil weten. Ze zegt weer op een onvriendelijke manier dat er in de e-mail staat dat ik daar per e-mail bericht van zou ontvangen. Ik geef aan dat er niet in de mail staat via welk kanaal dit is, maar ter bevestiging vraag ik of dit inderdaad per mail is. Ze geeft nu duidelijk aan dat ik hier terugkoppeling van zal krijgen per e-mail.

Na een lange discussie heb ik dus antwoord op mijn vraag kunnen krijgen. Daarnaast vind ik het uitermate teleurstellend dat er niet wordt meegedacht. Ik heb met mijn bezwaar een bewijs meegestuurd waaraan je kunt zien dat ik bij verzendadres en factuuradres mijn huidige adres heb opgegeven. In alle redelijkheid ga ik ervan uit dat ik facturen ontvang op het factuuradres die ik bij het afronden van mijn bestelling heb ingevoerd. Dit dienen ze mee te nemen in het besluit op mijn bezwaar tegen het hoge bedrag.

Op geen enkele manier is er op een juiste manier met mij gecommuniceerd. De post is naar mijn oude adres verzonden, de medewerksters zijn niet dienstverlenend en tonen geen begrip. Daarnaast heb ik erg misleidende informatie ontvangen. Hierdoor kan er redelijkerwijs niet van mij worden geacht dat ik het hoge bedrag betaal.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Nooit meer! Niet te bereiken als je een vraag hebt. Het lijkt wel of ze een soort van telefoondienstje draaien. Mijn geld kwam niet binnen en toen moest ik naar hun deurwaarder met alle torenhoge kosten van dien. Oplichters.