Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Hennink Installatietechniek B.V. Den Haag

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Zinkwerf 45
2544 EC Den Haag
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Hennink Installatietechniek B.V. in Den Haag

De aanleg en reparatie en het onderhoud met betrekking tot centrale verwarmingsinstallaties en sanitair

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Hennink Installatietechniek B.V. in Den Haag

Onze bezoekers over Hennink Installatietechniek B.V. in Den Haag

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.3/10
    (20 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    40%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.8/10
    (8 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2/10
    (6 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    2/10
    (6 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Hennink Installatietechniek B.V. in Den Haag

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ga hier niet mee in zee, dit zijn oplichters!!!
In de basis vriendelijk te woord gestaan bij het aangaan van een onderhoudscontract. Twee dagen later een afspraak gekregen voor controle van de CV en reparatie (was defect). s'Middags opgebeld dat de monteur het niet ging redden waardoor ik 3 dagen later pas weer werd geholpen.

Monteur kwam te laat, was erg humeurig en niet klantvriendelijk. Ging niet in op vragen die wij hadden. Monteur concludeerde een probleem in de gasleiding, reparatie kosten zouden hierbij hoog zijn (richting 2000 euro).
Aan het einde mochten we 130 euro betalen, zonder enige inzage waarvoor wij betalen. We zouden hierover de volgende dag worden opgebeld, wat niet is gebeurd. We zouden hierover de volgende dag worden opgebeld, wat niet is gebeurd.

Wij hebben contact gehad met onze eigen loodgieter die een prijsindicatie van 500 euro gaf. Een groot prijsverschil.

Daarnaast bij telefoneren onder optie twee de volgende voicemail gehoord: 'Hallo, wat fijn dat je belt, wij zijn er niet, maar toch kost het je geld'.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Hebben moeite met afspraken te maken. Bij serviceberries weet de monteur bij binnenkomst al te vertellen wat er vervangen moet worden zonder een blik op de ketel te werpen. De servicebeurt wordt ook slecht uitgevoerd waardoor prijs-kwaliteitverhouding verhouding slecht is.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Dit is een zeer slecht bedrijf de eigenaar van dit bedrijf de Heer Sascha Van Den Bosch
die heb zeer slechte personeel in huis het lijkt wel of ze er geen zin in hebben om bij hem te werken maar ja als jij als eigenaar van je bedrijf ook al je klanten oplicht om zo er zelf wijzer van te worden dat is al een zeer slecht teken ja dan kan ik me best begrijpen hoe hij dan met zijn personeel om gaat en die
leveren kwantiteit inplaats van kwaliteit

nou beste Sascha Van Den Bosch

ik zou zeggen ga zo door dan hou je weinig klanten over!!

Met de vriendelijke Groet Joop