Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Autoparts Beeklaan B.V. Den Haag

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Plesmanlaan 7
2497 CD Den Haag
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Autoparts Beeklaan B.V. in Den Haag

Groot- en of kleinhandel, alsmede de import en/ of export van materialen, onderdelen en accessoires voor auto's, vrachtwagens en/of motoren

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Autoparts Beeklaan B.V. in Den Haag

Onze bezoekers over Autoparts Beeklaan B.V. in Den Haag

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.3/10
    (9 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3/10
    (4 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5/10
    (2 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.8/10
    (3 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Autoparts Beeklaan B.V. in Den Haag

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Echt heel vervelend behandeld. Ik had twee remslangen gekocht, die pasten niet op mijn auto. Vervolgens nam hij ze niet terug omdat hij ze speciaal had besteld en die leverancier niets terug neemt, zei hij. Dat is al een vreemd verhaal aangezien ik iets bij hen koop en niet bij zijn leverancier. Omdat ik volhield, moest ik de slangen en de aankoopbon achterlaten en dan zou hij ze aan de vertegenwoordiger van de leverancier meegeven. Die zou proberen of ze teruggenomen kunnen worden. Mijn telefoonnummer werd opgeschreven en ik zou teruggebeld worden. Wanneer wist hij niet.

Maar hij beldde niet, dus ging ik maar langs. Hij zei dat ik mijn geld al had teruggekregen. Onzin, zei ik. Maar hij wilde mij gewoon wegsturen. Ik hield vol en hij zou dan wel zijn administratie na gaan kijken 'zodat hij zijn gelijk kon bewijzen', zei hij. Ik was dus een leugenaar die de boel wilde oplichten. Hij belde in de middag met de mededeling dat hij volgens zijn administratiepapieren mij al had betaald. Ik gaf aan dat dat niet is gebeurd. Vervolgens gaf hij aan dat ik het zeker vergeten was, of dat 'mijn broer' was langs geweest, om er maar vanaf te zijn. Dat vind ik wel heel brutaal.

Ik zei dat hij geen enkel bewijs heeft, aangezien ik nooit mijn handtekening heb gezet op de creditfactuur. Hij zei dat ze dat nooit doen. En hij was er wel klaar mee, en verbrak de verbinding.

Heel treurig, zo ga je niet met klanten om. Ik bleef heel rustig, netjes, maar het voordeel van de twijfel kreeg ik niet. Het gevolg is dat ik dit dus op internet ga zetten, er nooit meer iets koop, en anderen afraad hier iets te kopen. En dat voor €42,00

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Onbeschoft medewerker. Ik heb in de ochtend een onderdeel gekocht en tegen 15:00 uur terug gebracht (onderdeel was nog geseald en ongeopend). Word ik verteld dat ik naar mijn geld mag fluiten, omdat ze gekochte onderdelen niet retourneren of ruilen.

Ik raad jullie aan elders te zoeken, voordat jullie in dezelfde put vallen.