-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Oplichters en GEEN service!! NIET boeken via dit bedrijf maar boek direct bij vliegmaatschappij. Je betaald iets meer maar is het waard!
Ik probeer een ticket om te boeken naar een latere datum, duurt iedere keer 30-60 minuten voordat je iemand aan de lijn hebt, (iemand uit india) en die zet je weer in de wacht. Na ong 20-30 minuten zegt ie dat er prijs issues zijn en dat ze me doorsturen naar customer service en dat die je terug bellen.
Na week wachtehn nog steeds niet terug gebeld. Ik weer bellen krijg ik precies het zelfde verhaal! Intussen wordt de vlucht waar je naar wil om boeken alleen maar duurder.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Het zijn oplichters, zij houden het geld van de klanten. Wanneer er een vlucht geanuleerd word, of wijziging plaatst moet vinden, houden zij u aan het lijntje , maanden lang ! Als u ophoud met reageren krijgt u het held niet meer terug ! Heb inmiddels meer dan 25 keer telefonish contact opgenomen., elke keer met de smoes, dat zij er mee bezig zijn . Werkelijk een criminile bende !
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Sadly ZERO is not an option, because that is what they deserve. Absolute garbage service. They offer certain benefits (like connection guarantee) that is not offered by the airline, but when you try to claim it, they will stall, take months to reply and use every trick to not pay what they promised. Customer service is incompetent and a true disaster altogether. I am forced to pursue the issue in court.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Onmogelijk met deze mensen in contact te komen nadat zij een boeking twee keer voor herzelfde bedrag hadden afgeschreven bij mijn bank
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik zit momenteel in Mexico en mijn ticket terug naar Amsterdam is geannuleerd. Telefonisch is niemand te bereiken en er is nergens een e-mail adres te vinden dus ik ga maar vast aan m'n Spaans werken
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Van covid annuleringen heeft dit bedrijf een verdienmodel gemaakt. Als je je geld van een vlucht voor 4 personen retour Kopenhagen a ā¬ 421,28 terugvraagt betalen ze dit na 10 maanden terug onder aftrek van ruim ā¬ 60 euro per ticket. Ruim ā¬ 240. Ik heb een melding gedaan bij de autoriteit Consument en Markt. Zij geven aan dat ze het met mij eens waren dat deze berekening van kosten veel te hoog is. Supertravel reageert niet direct op mijn brief waarin ik bezwaar aanteken. Reactie wordt weer doorgeleid naar Finland.
Ik beraad mij nog of ik een rechtszaak tegen Supersaver zal aanspannen. In iedr geval nooit meer zaken doen met deze oplichters.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Scam company,after paying for the ticket sent an email saying that they haven't charge me and then next email sending a ling to purchase again the ticket for the same route and even cheaper price just to convince you to buy it again and again and you will never see your money and tickets.
Please guys report it to your bank amd police the more reports they get the more chances banks going to take actions against them.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
900 euro gegeven aan tickets kkr chappies niemand is te breiken allemaal chappies in india in helsinki en bangladesh. ik ga de media hierbij halen en andere rechtzaken wil ik graag helpen tegen dit bedrijf dat geld afpakt van mensen. J E Elwin. en andere anonieme medewerkers ik ga BOOS en andere grote media erbij halen
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik heb betaald voor een enkel reis vlucht van Amsterdam naar Kharkov op 10 Juni 2021 ā¬293, is gewoon niet normaal, ik werd opgelicht, geen ticket en geen geld terug.
Ik zou een aangifte doen en mijn rechtsbijstand starten tegen.
DANYLO KOZLENKO
upend.once@gmail.com
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
Prijs is goed