Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Renault Nederland N.V. Schiphol-Rijk

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Boeingavenue 275
1119 PD Schiphol-Rijk
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:00 - 18:00
    Woensdag
    09:00 - 18:00
    Donderdag
    09:00 - 18:00
    Vrijdag
    09:00 - 18:00
    Zaterdag
    09:00 - 18:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Renault Nederland N.V. in Schiphol-Rijk

Renault Nederland N.V. handelt in automobielen. Renault Nederland N.V. is gevestigd in Schiphol-Rijk.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Renault Nederland N.V. in Schiphol-Rijk

Onze bezoekers over Renault Nederland N.V. in Schiphol-Rijk

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.4/10
    (49 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    3%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.1/10
    (27 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.7/10
    (12 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4/10
    (10 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Renault Nederland N.V. in Schiphol-Rijk

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Een Renault-verkoper uit Den Bosch had reclame onder mijn ruitenwisser gestopt van mijn Renault (in Vught). Door de regen had dit sporen achter gelaten. Ik heb dit gemeld en mocht een gratis wasbeurt komen laten doen bij de dealer. Ik woon zelf in Eindhoven dus had geregeld dat het in Eindhoven mocht. Ik door de Anac wasstraat gereden voor een basis wasprogramma, dit mocht ik declareren bij Renault. Mail verstuurd met de bon en mijn rekeningnummer.
Ondertussen had ik dit ook bij Renault zelf gemeld. Zij hadden een dossier aangemaakt en er zou met mij contact opgenomen worden voor verdere stappen. Een week later niks vernomen.
Daarna zelf weer gebeld, ze hadden een verkeerd dossier aangemaakt. Ik zou de volgende dag gebeld worden, niet gebeurd. Weer zelf gebeld. Zou dezelfde dag gebeld worden, weer niet gebeurd.
Eindelijk dag later gebeld. Ik zou een maand later mijn geld ontvangen van de wasbeurt. In totaal moet ik 1.5e maand wachten op een declaratie van een wasbeurt. Had andere voorstellen gedaan waardoor ik sneller mijn geld kreeg maar daar wilde ze niet aan. Dat ik zoveel moeite moet doen voor zo'n klein bedrag (wat voor mij meer iets principieels is) is ronduit triest en de service van Renault laat zich in de vestiging en via de klantenservice niet van de beste kant zien!!
Nu denk je misschien is dit het enige? Maakt hij hiervoor een slechte recensie aan? Nee! Ik heb bij het kopen van mijn Renault al veel valse beloftes gekregen voordat ik hem kocht. Ook heb ik vreemde praktijken gehad mbt het vervangen van mijn modderkuip. Beide gevallen waren bij de Renault dealer in Nuenen.
Voor mij geen Renault meer bij de dealer!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Snel geholpen!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
het online contactformulier werkt niet.
de dame van het callcenter was vriendelijk, maar kon mijn vraag over de trage kaartupdates niet beantwoorden. de kaartupdates lijken een halfjaar achter te lopen op de updates van Tomtom. ik vind dit niet acceptabel. Renault maakt goede sier met het zeggen dat er een Tomtom systeem in de auto zit, maar lopen een halfjaar achter met het doorgeven van de updates.
Het telefoonnummer van Renault kost daarbij ? 90 cent per minuut.
Kort gezegd ben ik dus zeer teleurgesteld in de service.
vgr.
Ben Kapper