Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Dyson B.V. Amsterdam

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Fred. Roeskestraat 109
1076 EE Amsterdam
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek

Informatie over Dyson B.V. in Amsterdam

Dyson B.V. doet de im- en export van, groot- en detailhandel in, vervaardigen, assembleren, verpakken, onderhouden, installeren, herstellen van electrische en electronische apparatuur, radio, televisie, telecommunicatie en aanverwante goederen. Dyson B.V. is gevestigd in Amsterdam.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Dyson B.V. in Amsterdam

Onze bezoekers over Dyson B.V. in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.7/10
    (165 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    3%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.7/10
    (76 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.4/10
    (50 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.2/10
    (39 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Dyson B.V. in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ronduit slecht!!!!
Nieuwe stofzuiger afgeleverd met afgebroken tandwiel, nu meer dan 2 weken later zijn we nog geen stap verder.
Een retourformulier doormailen blijkt niet eenvoudig te zijn. Ondanks herhaalde beloftes hebben we het nog steeds niet ontvangen en een nieuwe stofzuiger afleveren is ook klaarblijkelijk onmogelijk.
Op het callcenter krijgen we steeds antwoorden zoals 'zo vlug mogelijk' en 'binnenkort', waar we niks mee opschieten.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Apparaat verkopen gaat goed en duidelijk maar o wee als er een technisch mankement aan is. Omruiling in eerste instantie 5-10 werkdagen, na informeren waar onze ventilator bleef bleek dit 4-6 weken te zijn. Inmiddels 8 weken verder en nog steeds geen ventilator ontvangen. Dyson is alleen via een callcenter te bereiken en intern verloopt het contact tussen diverse afdeling alleen per email.
Kortom service van Dyson ronduit slecht en dat is nog zacht uitgedrukt!!!