Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

GLS Netherlands Den Bosch

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Ketelaarskampweg 38
5222 AL Den Bosch
Schrijf review
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:30 - 20:00
    Dinsdag
    08:30 - 20:00
    Woensdag
    08:30 - 20:00
    Donderdag
    08:30 - 20:00
    Vrijdag
    08:30 - 19:30
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden

Informatie over GLS Netherlands in Den Bosch

GLS Netherlands levert op- en overslag en distributie van pakketten en goederen. GLS Netherlands is gevestigd in Den Bosch.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van GLS Netherlands in Den Bosch

Onze bezoekers over GLS Netherlands in Den Bosch

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.1/10
    (340 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    24%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.9/10
    (135 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.1/10
    (114 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.5/10
    (91 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over GLS Netherlands in Den Bosch

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Niet thuis bericht achtergelaten terwijl ik wel thuis was. Op de website de code ingevoerd om een nieuwe bezorging in te plannen, maar de code wordt niet herkend. Vervolgens mijn telefoonnummers achtergelaten waarbij ze beloven contact op te nemen, maar dit gebeurt niet...
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Slecht. Ze maken zelf een fout door pakket als afgeleverd te zetten terwijl ze deze terug hebben meegenomen naar depot. Al uren aan het bellen en in de wacht staan om te achterhalen of mijn pakket nog komt.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Klant laat 2 pakketten bij ons ophalen door GLS met bestemming Polen.

1e incident; Chauffeer maakt een melding aan dat de pakketten niet klaar staat in het magazijn. Hierdoor belt de klant belt kwaad op dat de zending niet klaar staat, dit terwijl de pakketten klaar staan in het magazijn om opgehaald te worden en wij geen chauffeur hebben gezien... Klantenservice GLS gebeld, gesproken met Mas die regelt dat de pakketten de volgende dag worden opgehaald.
2e incident; Chauffeur komt langs met 1 sticker en garandeert dat de sticker goed is voor de 2 pakketten. Chauffeur neemt beide pakketten mee.
3e incident; Dag na ophalen van de pakketten brengt de chauffeur 1 pakket terug het andere pakket is naar Polen verzonden... Pakket is opengemaakt en producten beschadigd.
4e incident; Klantenservice GLS gebeld, gesproken met Mike die verzekert mij dat het nieuwe pakket (omdat het andere beschadigd is) voor het weekend word opgehaald. Vrijdag einde dag geen chauffeur gezien.
5e incident; Wederom klantenservice GLS gebeld dat het pakket niet is opgehaald gesproken met Frans. Die maakt een melding aan het management dat het pakket urgent opgehaald moet worden voor het einde van de dag over morgen.
6e incident; Na 2 dagen is er nog geen pakket opgehaald of chauffeur gezien... Wederom klantenservice GLS gebeld gesproken met Steve die verteld dat de chauffeur wederom een melding heeft gemaakt dat het pakket niet klaar staat! Steve maakt wederom melding aan het management dat het urgent opgehaald moet worden en we zijn nu in afwachting of het pakket wel of niet word opgehaald.

Conclusie
Na 2 weken is het pakket nog niet opgehaald, goederen beschadigd en een teleur gestelde klant. Allen te danken aan GLS, die de indruk wekt dat de pakketten niet klaar staan... Mijn advies; gebruik geen GLS in de regio Waalwijk.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Geen bezorg venster, je kan de hele dag thuis zitten zonder te weten wanneer het komt. Ze horen voor maximaal 17:00 bezorgt te hebben. Tot die tijd thuis gebleven, de hele dag dus en voor niks zo bleek. Toen maar weg gegaan, om uiteindelijk te zien dat ze om half 6 voor de deur hebben gestaan. Op za/zo zijn ze dicht, anno 2017 echt volkomen onacceptabel.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ontzettend slecht koeriersbedrijf. Geen up-to-date track informatie, onvriendelijke klantenservice en afspraken worden niet nagekomen (volgende dag levering bijvoorbeeld). Ik zou alle ondernemers ten zeerste afraden gebruik te maken van GLS, het gaat je klanten kosten.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Nog steeds geen pakketje, dit is al de tweede keer dat ik 2 dagen moet wachten en nu staat er dat mijn adres niet klopt. Nou die klopt zeker wel!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Pakket zou bezorgd moeten zijn rond 10 in de ochtend aldus de track and trace. Geen hond gezien of gehoord, geen buren geraadpleegd, en ook geen niet thuis briefje ontvangen. Waar mijn pakket is (dat ik met spoed heb laten bezorgen) mag Joost weten en ik sta met lege handen bij een verjaardag.