Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Nederlandse Verwarmings Service Lijnden

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Raasdorperweg 187-L
1175 KV Lijnden
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Nederlandse Verwarmings Service in Lijnden

Onderhoud , service en montage van centrale verwarming

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Nederlandse Verwarmings Service in Lijnden

Onze bezoekers over Nederlandse Verwarmings Service in Lijnden

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    7.2/10
    (25 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6.9/10
    (9 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    7.2/10
    (8 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7.5/10
    (8 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Nederlandse Verwarmings Service in Lijnden

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Keurig al jaren lang
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Helaas geen beste ervaring met dit bedrijf. Op vrijdag gebeld wegens een storing aan onze CV in ons pas betrokken huis, zaterdag kon er al een monteur komen. Er werd bij verteld dat wegens het weekend er een meerprijs van ?20 zou worden gerekend. Prima, daar kan ik niet voor thuis werken op een doordeweekse dag.

Monteur kwam en stond binnen 15 minuten weer buiten, simpel klusje en snel geklaard. Top. Ik was toen ook wel verbaasd een rekening van ?135 excl. btw te krijgen. Hierbij inbegrepen: een meerprijs van ?60 voor het weekend. 3x hoger dan mij de vorige dag was verteld aan de telefoon.

Wel gewoon betaald maar ik zat met het rotgevoel dat mij een oor was aangenaaid, waarna ik mij per mail wendde tot het bedrijf voor een passende oplossing. Ik kreeg toen een mail terug waarbij mijn verhaal meteen in twijfel werd getrokken: ''Ik weet niet wie u aan de tel heeft gehad..'' en ''ik vraag me af of u het goed heeft verstaan''. Zonder oplossing aan te dragen. Nogmaals terug gemaild dat ik het zeker goed had verstaan en daarop had besloten dit het weekend te laten oplossen voor 2 tientjes extra. En nogmaals gevraagd om een gepast oplossing. Zijn reactie: ''als u uw bankrekening stuurt, storten wij ?20 terug al vind ik persoonlijk dat we dit niet hoeven te doen maar uit coulance misschien wel netjes door de communicatie fout''.
Van klantenservice weinig kaas gegeten.

Bankrekeningnr. gestuurd en na een week gebeld of het nog wordt teruggestort want niks ontvangen. Dit zou hij meteen regelen met de administratie. Dit was eind september. Tot op de dag van vandaag geen geld teruggestort gekregen. Jammer. Ik ben van mening dit altijd eerst te proberen op te lossen onderling voordat ik een negatieve review schrijf maar daar heeft de Nederlandse Verwarmingsservice zwaar in gefaald.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Leuk bedrijf goed geholpen door ze
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Net bedrijf