Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

E-comline Middenbeemster

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Belthoeve 3
1462 PN Middenbeemster
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over E-comline in Middenbeemster

De kleinhandel in scooters, bromfietsen en aanverwante onderdelen, tevens de reparatie hiervan

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van E-comline in Middenbeemster

Onze bezoekers over E-comline in Middenbeemster

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4/10
    (54 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    11%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4/10
    (19 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4/10
    (18 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.1/10
    (17 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over E-comline in Middenbeemster

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Nieuwe Peugeot Scooter bij Pim Casteelen gekocht, daar 7X terug geweest voor dezelfde klachten. Ook een andere scootergarage (geen Peugeot dealer) kon het probleem niet er uit krijgen. Van ellende hebben wij toen ook maar een gebruikte Peugeot scooter gekocht die wel vanaf dag 1 goed was.

Kwam toevallig langs Veju en zag online dat Veju officieel Peugeot Scooter dealer was. Het probleem van de Scooter met Joshua van Veju besproken. Joshua zag hier wel een uitdaging in om er naar te kijken.

Joshua heb ik toen de historie / rekeningen van Pim Casteelen laten zien en hij heeft navraag gedaan bij de importeur, bleek er nog nóóit een claim te zijn gemaakt op deze Scooter, dus de zogenaamde afwijzing door de importeur komt uit de dikke duim van Pim Casteelen.

Het team van Veju is in stappen aan de slag gegaan en heeft daarbij ook contact gehad met de ondersteuning van de importeur. Er zijn diverse stappen gezet en onderdelen door de importeur naar Veju verzonden. De scooter bleek een defect in het Pulse Air systeem te hebben en na het vervangen van dit onderdeel hoefde ik niet meer mee te steppen bij het optrekken. Het knipperen van de verlichting en meteen daarna uitvallen tijdens het rijden was na vervangen van de lichtspoel + vliegwiel eindelijk verleden tijd.

Joshua en de rest van Team Veju (en ook Mark van de importeur voor het onder garantie leveren van de onderdelen), bedankt voor de geweldige inzet en het zorgen dat deze Peugeot eindelijk goed is. Ik weet nu waar onze 2 Peugeot scooters wel in goede handen zijn.

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Stelletje gladde gasten die zeggen dat ze van alles hebben vervangen maar niks hebben uitgevoerd! Kon zelfs na een dure 'reparatie' naar een andere scooter winkel om alles opnieuw te laten vervangen en af te stellen. HIER NOOIT MEER!