Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

resaklus Heemskerk

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Bretagnestraat 15
1966 PB Heemskerk
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over resaklus in Heemskerk

Klussenbedrijf

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van resaklus  in Heemskerk

Onze bezoekers over resaklus in Heemskerk

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5/10
    (6 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5/10
    (2 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5/10
    (2 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5/10
    (2 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over resaklus in Heemskerk

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Onze ervaring met Resaklus is 2 delig.
Bovenstaande opdracht is door Resaklus naar tevredendheid uitgevoerd reden genoeg om een offerte te vragen voor de verbouwing van onze badkamer.
Nadat Rene bij ons gehad te hebben om onze wensen en mogelijkheden te bekijken heeft ie een offerte hiervoor gemaakt welke wij geaccepteerd hebben.
We hadden afgesproken om kosten te drukken dat wij zelf de badkamer zelf zouden strippen.
Op 19 Mei is Rene bij ons langs geweest en bleek dat bepaalde wensen niet uitgevoerd konden worden omdat blijkbaar niets kon in de ogen van Rene. We hadden daar eigenlijk moeten zeggen we gaan niet door maar dat is niet gebeurd.
Wc zou op een andere plek komen, kon niet vanwege een koof, afvoer wastafel zou in de muur gefreesd worden kon niet omdat het een betonnen muur is, regendusche op buitenmuur kon niet omdat het een betonnen muur is, vloerverwarming door middel van RTL ventiel kon ook niet omdat er leidingen in de vloer lagen, Verwarming verplaatsen naar andere muur kon ook niet om dezelfde redenen als hierboven. De reden waarom Rene niet kon frezen was omdat ie dacht dat het een Gibo wandje zou zijn. Heeft ie tijdens inspectie niet opgemerkt. Genoeg signalen om de stekker eruit te trekken maar niet gedaan. Voorstel van Rene was om een verlaagd plafond te maken en alle leidingen via laag plafond te plaatsen iets wat we niet zagen zitten.
Na overleg met mijn vrouw gehad te hebben en gezien ikzelf in de avondploeg werkte heb ik alles zelf in de muren uitgebeiteld om zo min mogelijk consesies te maken voor de badkamer welke we voor ogen hadden. Rene is 2 dagen bezig geweest om badkamer voor te bereiden voor het tegelwerk.Aan het einde van de dag hebben we een contante aanbetaling gedaan zoals afgesproken. Zijn neef zou het tegelwerk doen en een andere man zou het kitwerk regelen.
De tegelzetter is langs gekomen en kon niet gelijk starten omdat ik het beitelwerk niet klaar had gekregen gezien mijn boorhammer het had begeven.
Daar was meneer niet blij mee maar uiteindelijk is hij dan begonnen met het tegelwerk. De eerste dag zat erop maar het viel ons op dat er 3 tegels beschadigd waren welke we de dag erop gevraagd hebben deze te vervangen. Dit is ook gebeurd. Andere opmerkingen welke we hadden opgemerkt werden afgedaan met "heb geduld en als eenmaal gevoegd en gekit dan zie je er niets van". De dag erop hebben we zelf een aanpassing gemaakt op de gemaakte niches van Rene omdat deze meer leken op een opbergrek dan een niche. Tegelzetter was niet blij maar gaf aan dat ie verder kon op een ander klusje en de dag eerop terug zou komen. De dag erop is de badkamer zo goed als getegeld en voordat meneer naar huis ging werd de vloer even gestort ( 5 cm ongeveer gezien er geen vloerverwarming erin kon ) waarop we 2 dagen niet hebben kunnen zien of alles een beetje netjes was gedaan.
De Maandag erop is tegelzetter terug gekomen en heeft samen met mijn vrouw gekeken naar nogmaals 4 tegels welke we niet goed vonden wegens beschadigheden. Een zou achter de wastafel komen te staan en zou niet zichtbaar zijn net als de tegel van het inbouw reservoir waar de afdekplaat op zou komen. Mijn vrouw heefft aangegeven dat het te marginaal is en dan we ze graag vervangen zien om vervolgens onze kinderen naar school te brengen. Eenmaal terug was alles opgeruimd en was niemand te bekennen.... Ongelofelijk dachten we toen. Ik heb even gewacht toen ik het nieuws kreeg in de hoop dat Rene me zou bellen maar dat was niet het geval. Ik heb hem zelf gebeld met de vraag of ie wist waar de tegelzetter was en hij vertelde dat hij ervan wist en dat ie foto's toegestuurd had gekregen van zijn tegelzetter en deelde ons mee dat ie vond dat we aan het zeuren waren en dat er zo niet te werken valt. We hadden moeten wachten totdat alles af was waarop we gezegd hebben dat het klaar is. Zijn reactie daarop was succes en dat was het wat Rene betrof.
We zitten inmiddels al bijna 2 weken zonder badkamer en onze eerste zorg is met wie gaan we verder om badkamer af te maken, wat zullen we er nog voor moeten betalen en wanneer zou diegene tijd hebben zo net voor de vakantie en bouwvak.
We hebbben 5 aannemers op bezoek gehad welke zich schaamden voor wat ze gezien hebben en ons op meerdere dingen gewezen hebben waaronder tegelwerk , ligbad welke andersom en te hoog was gemonteerd en wc reservoir welke te laag is gemonteerd. Er is niemand die klus wou aannemen zonder al het tegelwerk te moeten verwijderen. Sorry maar hier ga ik me niet aan branden, alles eraf en opnieuw beeginnen. Offertes zijn gemaakt maar kwamen niet binnen ons nog te besteden budget gezien er al een aanbetaling was gedaan en gezien we opnieuw alle wandtegels moesten bestellen. We konden onze badkamer niet meer finacieren.
We hebben hierop een email samengesteld naar Rene toe met behoorlijk wat foto's en gevraagd of ie echt vondt dat we overdrijven. Daarnaast hebben we ook aangegeven dat we vinden dat anderen ook mogen oordelen over kwaliteit van geleverd werk. Misschien zijn we inderdaad te kieskeurig.
De telefoon ging vrijwel direct nadat mail de deur uit was en Rene gaf inderdaad toe dat onze foto's totaal niet leken op foto's welke hij van tegelzetter had ontvangen.
Een heel gesprek volgde waarop Rene vondt dat hij er niets mee te maken had en dat de tegelzetter fout zat en dat ie gaat proberen te bemiddelen om het op te lossen door de tegelzetter. Meneer de tegelzetter heeft niet eens het fatsoen gehad om ons recht in de ogen te vertellen dat ie er klaar mee was en is er als een haas vandoor gegaan en moeten we ineens geloven dat meneer de tegelzetter het gaat oplossen ?
Of moeten we Rene geloven die ons succes verder wenste nadat we erachter kwamen dat men verdwenen was? Hoe dan ook meneer de tegelzetter en Rene hebben niets mee te zoeken bij ons en dat hebben we ook duidelijk gemaakt tijdens ons gesprek. Buiten dat bleef Rene benadrukken dat het de tegelzetter is die fout zit en niet hij. Hij wil bemiddelen maar we moeten niet bij hem wezen. Hoezo niet ? Je hebt toch de klus aangenomen, wij hebben Rene gekozen voor het uitvoeren en niet zijn neef.Het gesprek is geidigt met de vraag van Rene om hem wat tijd te geven en dat ie wil helpen om een oplossing te vinden.
We zitten al in de 3e week zonder badkamer en we horen niets van Rene. We besluiten om ons verhaal te verder te vertellen en plaatsen ons verhaal op zijn Facebook pagina en nog geen 10 minuten later gaat de telefoon. Het zal toeval zijn. Rene vindt gang van zaken niet leuk en vertelde dat hij ermee bezig was maar en maar en maar waarop we gezegd hebben dat hij geen idee heeft wat wij als gezin nu doorbrengen, wat we wel niet moeten doen om badkamer verder te financieren, onze kinderen moeten vertellen dat we niet op vakantie zullen gaan en dan nog steeds niet verantwoordelijkheid durfen te nemen ?
Uiteindelijk komt dan toch de vraag wat we willen, het antwoord daarop is financiele tegenmoet koming.
Rene was benieuwd wat wij in gedachten hadden, deze gesprekken hebben we via de Whatsapp gevoerd om onze emoties enigzins onder bedwang te kunnen houden.
Onze rekensom was eenvoudig, nieuwe tegels, nieuwe gipsplaten, onze eigen arbeid betreffende hak en beitel werk ervoor om onze dromen te realiseren ( zou in mindering gebracht worden tijdens oplevering en rest betaling) en sloopwerkzaamheden welke we zelf weer zouden uitvoeren om kosten voor nieuwe aanbesteding te drukken.
Daar was Rene het niet mee eens, hij vond tegels en gipsplaten ( kopie factuur tegels opgestuurd ) ok en rest was even kort door de bocht ons probleem. Uiteindelijk hebben we gekozen voor iets beter dan niets en zijn we in het midden overheengekomen.
Nog geen uur later krijgen we de vraag naar het type van de tegels want die wil Rene wel bestellen en laten leveren, is namelijk eerlijker volgens Rene.
Dit hebben we geweigerd waarop we na nog een dag wachten een reactie hebben gekregen dat er betaald zou worden binnen de week.
De dagen gaan voorbij een nog steeds geen betaling ontvangen, bericht gestuurd en volgens Rene heeft tegelzetter geen geld en wacht op betalingen van andere klanten om ons verder te betalen. Nog eens het bewijs dat Rene het niet zelf oplost.
We kunnen het geduld niet meer opbregen ook gezien we de nieuwe levertijd van de tegels hebben gekregen ( plus minus 4 weken ) waarop we aangeven ons verhaal te delen. Hierop volgt afgelopen vrijdag een gedeelte betaling van de tegelzetter om intentie te tonen met de belofte dat de rest vandaag overgemaakt zou worden.
De dag was zo goed als voorbij en besloten Rene een bericht te sturen met de vraag of ie zijn afspraken zou na komen waarop we de vraag kregen van de tegelzetter om foto's te sturen van de kale muren.
De maat was vol en hierbij dan ons verhaal met bijbehorende foto's.

Met vriendelijke groet,

Jorgis Mavridis
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Rene,

Het is nu 3 weken geleden dat zowel Henk als jezelf de boel verlaten hebben omdat wij zogenaamd te kieskeurig zouden zijn. We vinden het erg zwak van jou dat je niet eens de moeite heb genomen om zelf te komen kijken en dat Henk zomaar weg gegaan is. Jullie hadden beide kunnen zeggen dat het niets zou worden, we hadden zelf achteraf eerder de stekker eruit moeten halen nadat we zoveel concessies hadden moeten maken vergeleken met wat we in eerste instantie besproken hadden. Ongelofelijk hoe jullie met jullie klanten omgegaan zijn.
We hebben er geen woorden over, daar komt op neer om het nog zachtjes uit te drukken.
In de bijlage foto's van geplaatste tegelwerk en dit zijn niet eens de punten welke we Henk hebben laten zien, wij vinden dat er ontzettend prutswerk geleverd is. Experimenteren op onze badkamer, niet te geloven. Dan kun je zeggen had gewacht tot alles klaar zou zijn maar ben blij dat het niet zover heeft mogen komen.
We hebben mensen laten kijken hoe nu verder en schamen zich voor het werk wat een zogenaamde collega geleverd heeft.
Als dit werk is van iemand die al 40 jaar tegels zet dan weet ik niet echt niet meer.

We weten dat we geen poot hebben om op te staan om financiële schade te kunnen verhalen buiten het gezeik wat we nu hebben om een betaalbare oplossing te vinden, het enige wat we kunnen doen is onze kant van het verhaal doen in reviews met foto's en anderen laten oordelen.

Jorgis en Alina Mavridis