Onze bezoekers over Vente-Exclusive.com in Amsterdam
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
3/10
(377 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
3%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
2.6/10
(166 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
2.6/10
(119 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
4.3/10
(92 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Vente-Exclusive.com in Amsterdam
Birge Sollart
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ze zijn nooit bereikbaar. Ik krijg een verkeerd leren jasje thuisgestuurd en probeer op alle mogelijke manieren geld terug te krijgen voor het retour gestuurde jasje. Ze laten niets horen. Wat een kansloos bedrijf.
BM Sollart
Lisette Van der kraats
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg want heb mijn laatste bestelling terug gestuurd maar hoor helemaal niks! Ben al jaren klant maar momenteel is het heel moeilijk om contact te krijgen heel irritant! Als ik niks meer hoor van mijn retour dan bestel ik niks meer! Mvrgr lis
Ferina Ferina
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik wacht nu al anderhalf maand op mijn bestelling. Ik heb meerdere malen gemaild naar Veepee maar krijg helemaal geen reactie.
Kan iemand mij helpen hoe ik in contact kom met Veepee. Het gaat wel om een bestelling boven de €100,00.
Aub bestel nooit bij Veepee!!!!!!!!!! Zeer slecht!!!!!!!
Dinie Jansen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb crocs besteld al mei en betaald maar tot op heden niets mogen ontvangen. Hoe nu verder?
Ella
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
In het verleden (begin 2016) had ik uitstekende ervaringen. Maar de afgelopen tijd heb ik twee bestellingen die echt dramatisch verliepen. Eerste bestelling ging on "100% leer" handtassen. Nou, toen het bezorgd was kon ik duidelijk zien dat het geen leer was. Dus die misten terug. Ten eerste moet je je iban nummer en bic code handmatig invullen. Dit hoef ik bij andere webshops nooit te doen, heel irritant. En toen wilde ik het afleveren bij een UPS drop locatie en waren zij zich helemaal niet betwust van een afspraak met Vente Exclusive. Na het chatten met Vente, probeerde ik het nogmaals bij een ander UPS drop en weer hetzelfde verhaal. Na het chatten met Vente bracht ik met maar naar PostNL en de volle retour kosten betaald. Vente beloofde de verschil in retour kosten the betalen, wat nog niet is gebeurt. Het is dag 7 sinds zij mijn retour hebben ontvangen en ik heb nog steeds het aankoop bedrag ook niet terug.
Ik had intussen een andere bestelling geplaats, maar dit keer met PayPal, wat ik veiliger vind met dit bedrijf. Na de betaling kreeg ik een foutmelding. Er was dus wel betaald bij PayPal, maar geen bestelling geplaatst. Ik chat weer met Vente en het enige reactie die ik krijg is " sorry en er is geen bestelling". Dus zeg ik dat ik het dan wel via PayPal zal annuleren. Bij PayPal had ik een kwestie geopend en ander half week later had Vente daar nog niet gereageerd. Dus nam ik contact op met Vente vandaag en de reactie die ik krijg is dat ik eerst contact had moeten opnemen met Vente. Wat ik ook had gedaan!! Echt super irritant.
Anna Beek
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Bedrijf niet te bereiken.heb ugs besteld 11 september 2018 betaald via Adyen tot Op heden niets vernomen. Mijn adres A Beek Geestweg 24 1861 TM Bergen nh. 0651413758 mobiel.