Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Maru Solar Zuidoostbeemster

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Vredenburghweg 2
1461 GT Zuidoostbeemster
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Maru Solar in Zuidoostbeemster

Ontwikkelen en bouwen van en groothandel in energiebesparende producten voor de industrie en utiliteit; updaten van elektrische installaties van bestaande machines met de nieuwste noodstopsystemen/-principes; NEN 1010 & NEN 3140 inspecties

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Maru Solar in Zuidoostbeemster

Onze bezoekers over Maru Solar in Zuidoostbeemster

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6.6/10
    (6 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6.6/10
    (2 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6.6/10
    (2 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.6/10
    (2 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Maru Solar in Zuidoostbeemster

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik wil eigenlijk geen review plaatsen maar ik wil mensen graag behoeden voor dit bedrijf.

Halverwege augustus wilde ik zonnepanelen laten plaatsen. Na met vrienden en schoonfamilie te hebben gepraat kwamen wij bij Maru uit. Al snel kwam er een verkoper langs die de boel ging inmeten. Aardige verkoper en door de goede verhalen gingen wij met dit bedrijf in zee.

Al snel planden wij een afspraak in voor het laten plaatsen van 6 panelen op 14 september. Aangezien mijn vriendin en ik beiden werken van maandag tot vrijdag moesten wij hiervoor vrij nemen. Tot onze verbazing werden wij diezelfde dag om 14.30 uur afgebeld. Men was ergens met een groter project bezig. (Wat meer geld oplevert dan een kleine klant). Na enig aandringen zouden zij de dag erna langskomen.

Op 15 september kwamen de monteurs. Al snel bleek dat de verkoper het totaal verkeerd heeft ingemeten. In eerste instantie zouden er 4 panelen op de uitbouw komen maar er bleken er net aan 2 te passen. Op de dakkapel zou er 1 passen maar dit waren er toch ineens twee. Op zolder zou een pv verdeler komen volgens de verkoper maar ook dit bleek verkeerd te zijn ingeschat. In plaats van dat de monteurs dit zelf aan je vertellen bellen zij met een medewerker van maru die je vervolgens zelf opbelt. Na enig aandringen dat wij toch echt 6 panelen wilde in plaats van 5 of dat alles weer mee mocht worden genomen pasten er toch ineens 6 panelen op het dak.

Hierna gingen de monteurs de kruipruimte in waar zij een kreeft aantroffen. De monteurs wilde niet meer de kruipruimte in. Prima, daar hebben wij respect voor. Waar wij dan geen respect voor hebben is dat dit om half 7 s’avonds word medegedeeld terwijl dit al om half 4 in de middag bekend was. Nu mochten wij binnen een paar minuten met een oplossing komen of de monteurs gingen weg zonder de boel aan te sluiten.

Wij wilden absoluut onder geen beding aan kabel aan de gevel van ons huis hebben. Dit is uiteindelijk toch gebeurd aangezien de pv verdeler niet mogelijk was. Toen de monteurs weg waren zagen wij dat zij bij het boren het stucwerk op de zolder hadden beschadigd. In plaats van dit te melden kozen zij ervoor om dit niet te doen. Waar gewerkt word vallen spaanders dat beseffen wij zelf maar al te goed. Maar om schade niet te melden vinden wij gewoon bijzonder.

Omdat wij dit bij elkaar toch wel veel vonden hebben wij een klacht ingediend. Vreemd genoeg bood het bedrijf ons geen enkele vorm van compensatie aan en stuurde ze gewoon de rekening op. Omdat wij het achter ons wilde laten hebben we betaald.

Nu zijn we 2,5 week verder en hebben wij meerdere telefoontjes naar maru gepleegd. Wij wachten namelijk nog steeds op de inloggegevens van het portaal. Wij kunnen niet zien of de panelen goed zijn en hoeveel ze nou opbrengen. Elke keer als je belt komen ze met wen ander verhaal. Er is niemand op kantoor, diegene zit in bespreking, ik maak een terugbel verzoek. U raad het al, al 2,5 week worden wij aan het lijntje gehouden.

Wij vinden het bijzonder jammer om te zeggen maar blijf bij dit bedrijf weg. Verkopen gaat ze prima af maar daarna begint de ellende. Er word niet goed ingemeten, zeggen op het laatste moment af, maken schade zonder het te melden, en leveren een niet compleet product af. Voor ons gevoel ben je een nummertje binnen dit bedrijf in plaats van een echte klant