Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Giant Benelux B.V. Lelystad

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Pascallaan 66
8218 NJ Lelystad
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Giant Benelux B.V. in Lelystad

De uitoefening van een handelsonderneming (groothandel) en assemblagebedrijf in duurzame gebruiksartikelen, bedrijfsmiddelen van enigerlei aard en andere goederen, in het bijzonder in rijwielen en fitnessproducten, zowel op eigen naam als ook in licentie. Het houden van verkooprechten van (onderdelen) voor de hiervoor bedoelde zaken.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Giant Benelux B.V.  in Lelystad

Onze bezoekers over Giant Benelux B.V. in Lelystad

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.3/10
    (157 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    56%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.3/10
    (70 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.3/10
    (46 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.5/10
    (41 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Giant Benelux B.V. in Lelystad

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
mooie fietsen met een zeer slechte service.
luistert niet naar klachten maar schuift alles af
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wij hebben een nieuwe giant gekocht een half jaar geleden. In de brochure stond met een batterij van 300 amper 70 tot 120 km, maar wij komen niet verder dan 55 km. Wij vinden dat u er iets aan MOET doen misschien twee zwaardere batterijen
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ben in het bezit van een Giant Twist Freedom 1GTS van begin 2014. Na allerhande problemen zoals kapot display, kapotte voorwielsensor, kapotte kabelboom, kapotte oplader nu helaas de accu overleden na 3 1/2 jaar. Heb nu voor een zg. nieuwe accu bouwjaar 2012 gewoon ondanks alle ellende 480 euro moeten betalen. Ben bij elkaar al bijna 750 euro kwijt aan reparaties en vervangingen. Mensen op de service zijn vriendelijk, behulpzaam maar hebben helaas de opdracht geen euro toe te geven. Zeer slechte service daarom en zeker geen reclame voor zo'n pretentieus bedrijf. Zal ook niemand aanraden een Giant af te nemen. Als ie rijdt rijdt de fiets voortreffelijk maar helaas is mijn Giant constant ter reparatie. Ben slecht ter been en dan steeds aan huis gekluisterd. Dure accu opgehaald maar helaas is het een 'spierwitte die enig staat bij mijn verder pikzwarte fiets!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heb vanaf 2013 de electrische GIANT TWIST in bezit en ben over het algemeen goed tevreden met de fiets maar niet met de sevice van GIANT.
Heb problemen met de voorvering die in het stuurhuis is verwerkt.
als er een zonk of hobbel in de weg of fietspad zit veerd hij goed door, maar als hij dan weer terug komt geeft dat een opdonder knots of klap in dat veerhuis.
Zelf denk ik dat daar een schokdemper in zit die defect is.
Mijn fietsemaker officheel dealer heeft contact gezocht met GIANT hoe dit te verhelpen.
Met een zeer kort regeltje komt er antwoord, Daar is geen oplossing voor, en zo zetten ze mij en mijn fietsemaker mooi voor ...
En nu vraag ik het zelf, is dit heuvel te verhelpen, zo niet, dan mag heel Nederland dat weten.
Maar hoop altijd nog dat deze narigheid verholpen kan worden.
Mijn fietsemaker is Dirkx BIKE SHOP te Reusel.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Giant fiets met voor- en achterdrager gekocht. Voordrager op eerste dag fietsvakantie spontaan losgebroken van de voorvork. Dit gelijk gemeld bij de winkel. Voorvork is eind juli besteld en nu na 5 weken nog niet binnen. Laatste bericht van de winkel is dat de voorvork begin oktober wordt geleverd.
Wij zijn zeer ontevreden over deze service, en dit incident geeft te denken over de kwaliteit van de fiets. Voor ons geen Giant fiets meer!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slechte klacht over de voorvork werd totaal niet serieus genomen. De voorvork kan zomaar uit de behuizing schieten, waardoor het voorwiel inclusief de veerbuizen op straat komen te liggen. Dat gebeurt dan uiteraard met diegene die aan het fietsen is en dat is mij overkomen. Een belletje naar Giant werd dus gewoon afgepoeierd. Ze vertelden me dat ik maar naar de fietsenwinkel moest komen. De beste man begreep niet dat dit niet alleen een klacht was om eventueel de schade te verhalen, maar ook eentje die ging over de slechte constructie van de voorvork zodat dit wellicht voorkomen kan worden bij andere gebruikers. Ik ben niet blij met ze.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Voor reparatie van mijn elektrische fiets moest ik terug naar de fabriek - ik wacht nu al 6 weken en heb hem nog altijd niet terug - is dat normaal of lig het aan de dealer ?