Ik vroeg een terug storting je krijg juist niets.
Ze zeggzn 2aug. Dat het terug gestort is 5werkdagen. Amaai
harrie
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Heb voor de xbox een game pass ultimate van 3 maand gekocht voor 38.99 euro.. code ingevoerd zoals normaal, is de code niet geactiveerd.. en bij de volgende poging was die al in gebruik.. geschiedenis gecheckt, staat er niet in.. enige hulp dat ze je bieden is een robot die telkens hetzelfde zegt...
melvin jansen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
de codes komen niet binnen!!!
Stefan
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ze forceren je een account aan te maken, vervolgens forceren je ze om kopie paspoort op te sturen met overige gegevens.
Digitale bezorgingen worden vertraagt en vervolgens gaan er dagen overheen om je geld terug te krijgen.
Ik verwacht dat als ik aanklik betalen zonder account met directe digitale bezorging dat als het betaalt heb ook gelijk digitaal bezorgt word.
Geen zin om na betaling alsnog een account aan te maken en al helemaal geen zin om me paspoort te zoeken fotos te maken van me paspoort en hun website op de achtergrond etc... om een digitale google play card te ontvangen.
Als je dit wel wil doen als aanbieder moet je dat van te voren duidelijk aangeven zodat ik mijn tijd niet hoef te verdoen aan jullie en mijn digitale aankoop wel ergens anders doet