Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Fietsdiscounter.nl Amersfoort

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Kamp 56
3811 AS Amersfoort
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Fietsdiscounter.nl in Amersfoort

Verkoop van fietsen, speelgoed, huishoudelijke artikelen, koffers, schoenen, gsm accessoires, sieraden ook via internet

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Fietsdiscounter.nl in Amersfoort

Onze bezoekers over Fietsdiscounter.nl in Amersfoort

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    5.8/10
    (8 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    100%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    5.8/10
    (4 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    5.8/10
    (2 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.8/10
    (2 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Fietsdiscounter.nl in Amersfoort

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Een fiets gekocht bij Bikesupply welke volgens de site voorradig was. Online betaald, maar vervolgens te horen gekregen dat de fiets toch niet meer op voorraad was.

Ik heb daarna een andere (duurdere) fiets besteld welke tot twee keer toe niet op het afgesproken tijdstip geleverd werd. Jammer, want hierdoor kwam hij te laat voor de verjaardag waarvoor hij bedoeld was. Wat nog veel vervelender was, is dat de fiets niet rijklaar afgeleverd werd zoals ik hem besteld (en betaald) had, maar als bouwpakket zonder handleiding.

Na de verjaardag zijn wij direct op vakantie vertrokken en heb ik dus 2,5 week na het ontvangen van de fiets de boel zelf in elkaar kunnen zetten. Toen bleek dat er diverse "defecten" aan de fiets zaten, zoals een gescheurde jasbeschermer en een defecte tweede versnelling.

Contact opgenomen met bikesupply en daar werd ik direct gewezen op het feit dat ik langer dan 7 dagen gewacht heb met het melden van de problemen. Waar...maar daar is de vakantie tussen gekomen plus het feit dat de fiets te laat geleverd is en niet rijklaar was.

Nu mag ik zelf vanuit Rotterdam naar een vestiging in Utrecht komen om de boel te laten repareren. Fijn dat ik niet met een defecte fiets blijf zitten natuurlijk, maar echt geen nette manier van oplossen...zeker ook gezien de wijze waarop ik te woord gestaan werd aan de telefoon.

Vooralsnog kan ik dan ook geen hogere score voor bikesupply.nl geven dan ik gedaan heb. De fiets moet nog ter reparatie naar Utrecht gebracht worden...hopelijk kan ik mijn score daarna nog omhoog bijstellen maar dat hangt af van de verdere afhandeling...