Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Dokter Ongediertebestrijding B.V. Tilburg

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Spoorlaan 334
5038 CC Tilburg
Schrijf review
  • Hoofdkantoor
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:30 - 18:00
    Dinsdag
    08:30 - 18:00
    Woensdag
    08:30 - 18:00
    Donderdag
    08:30 - 18:00
    Vrijdag
    08:30 - 18:00
    Zaterdag
    09:30 - 17:00
    Zondag
    09:30 - 17:00
    Bekijk alle openingstijden
  • Betaalmethode
    ContantContant
    PinPin
    FactuurFactuur

Informatie over Dokter Ongediertebestrijding B.V. in Tilburg

Dokter Ongediertebestrijding B.V. helpt u van uw ongedierte af.

Neem gerust contact op met Dokter Ongediertebestrijding B.V. om een afspraak te maken.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Dokter Ongediertebestrijding B.V. in Tilburg

Onze bezoekers over Dokter Ongediertebestrijding B.V. in Tilburg

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    7.4/10
    (540 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    23%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    7.3/10
    (188 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    7.6/10
    (184 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7.3/10
    (168 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Dokter Ongediertebestrijding B.V. in Tilburg

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb een winkel en omdat daar etenswaren liggen had ik altijd al wel last van muizen. Laatste tijd weer het steeds erger en ook een klant had een muis gezien. Deze klant was echt heel erg geschrokken en die zei dat ik de muizendokter moest bellen. Toen de Dokter langs kwam zei dat hij het kon verhelpen. Na het derde bezoek merkte ik echt al veel verschil. Ik vond nergens meer keutels in de ochtend en dat moest ik eerst altijd opruimen. De dokter zei me om elke paar maanden terug te komen om te zorgen dat het probleem niet meer terug komt omdat het eten muizen zal blijven aantrekken. Nu komt er soms wel een andere dokter langs maar ze doen allemaal hetzelfde
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Verschrikkelijke geldklopperij, eerste keer iemand gehad die van alles stond te vertellen over muizen daarna kreeg ik er 2 over de vloer waarvan eene Fabian die alles van zijn collega ervoor afbranden en hij kon het weten want hij had bij Rentokil gewerkt.. Al met al mijn probleem is nog steeds niet opgelost en naar me geld kan ik fluiten.. Een dikke no go dit bedrijf
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Na het bellen naar de muizendokter, kwamen ze diezelfde dag nog langs. Top service!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
We hebben de Muizendokter ingeschakeld om een muizenlast in een grachtenpand in Amsterdam aan te pakken. Bij voorbaat hadden we aangegeven vanuit welk gebied de muizen vooral komen (groot gat in de muur) en dat we dit dicht wilden maken. Na een gratis consult werd ons verteld dat dit zou gebeuren na de 3e afspraak.

Goed, eerste twee weken gifbakjes neergezet en op de 3e afspraak komt deze Muizendokter terug en vertelt ons dat hij al eerder had gezegd dat het gat iets te groot is (iets wat ons zeker weten niet was verteld bij het 1e bezoek) en hij het niet dicht kan maken omdat ze geen aannemers zijn. Handgroot gat... Daar hebben we dan dus niks aan gehad.

Behalve wat gifkorrels verspreidt over de grond hebben we de muizen alleen maar zien toenemen sindsdien. Daarnaast hebben we zelf in hetzelfde gebied nog twee gaten ontdekt en uitgevonden waar ze nog meer vandaan kwamen. Dit zou toch eigenlijk iets zijn waar die Muizendokter voor moet zorgen, lijkt me.

240,- betaald en niks voor teruggekregen. Ik heb nog gebeld voor een deelse refund, want we zijn nu een maand na het eerste bezoek verder met 0 resultaat, maar daar werd hard nee tegen gezegd. Hij kon nog een keer terugkomen... maar daar heb ik inmiddels allang geen vertrouwen meer in.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vond het veel geld maar het was wel snel opgelost.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De website is er misleidend mbt de kosten. Expliciet wordt vermeld dat je voor slechts ? 69,- excl. BTW van je probleem af bent. Echter zijn dit de kosten voor 1 consult/'fase'. Direct wordt duidelijk dat je minimaal 3 fases nodig hebt om van de problemen af te zijn. Met andere woorden: de kosten zijn dus 260 euro inclusief btw. Natuurlijk kom je hier pas achter als de beste man bij je binnen staat. Goede 'foot in the door' techniek, maar je voelt je wel wat bedrogen door deze kosten die ruim een factor 4 hoger zijn dan op de website vermeld.

Verder een vriendelijke man die duidelijk uit legt wat hij doet en wat er nog moet gebeuren. Nu maar even afwachten of we met deze 260 euro ook van het probleem af zijn.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De muizendokter heeft mij prima geholpen om van de muizen in mijn huis af te komen. Het personeel is vriendelijk en neemt ook echt de tijd om je te helpen. Ze verlenen goede service en ik raad men dan ook aan om de muizendokter in te schakelen als je last hebt van ongedierte.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Samenvatting: dit bedrijf is slecht in informatieverstrekking, komt afspraken niet na, levert niet conform verwachtingen, schuift schuld af op de klant en veroorzaakt (beperkte) schade.

Samen met onze buren hebben wij gebruik gemaakt van de diensten van zilvervisjesdokter.nl / visjesdokter.nl / muizendokter.nl (zelfde bedrijf) voor de bestrijding van zilvervisjes. Voorafgaand aan de eerste bestrijding werd aangegeven dat er een jaar garantie zou worden gegeven op het wegblijven van de diertjes, mits er twee bestrijdingen plaats zouden vinden met een tussenpoos van ongeveer vijf weken. Op de website wordt ook veelvuldig het woord ?garantie? vermeld. Om deze redenen hebben wij gekozen voor de twee bestrijdingen.

Toen bleek dat de overlast na twee bestrijdingen nog niet was verholpen, heb ik opnieuw contact opgenomen. In eerste instantie werd de garantieregeling niet erkend, maar nadat ik gewezen had op de toezeggingen en op de informatie op de website, werd na overleg met de manager alsnog garantie toegezegd. Vervolgens is de afspraak ingepland. Echter, toen de bestrijder zich meldde voor de derde bestrijding, werd doodleuk gemeld dat er geen garantie mogelijk was en dat er zonder betaling geen bestrijding zou plaatsvinden. Dit was niet conform afspraak.

Na veel discussie en het terugluisteren van telefoongesprekken door Muizendokter, werd de ?vergissing? toegegeven. Echter wordt het teveel betaalde bedrag niet geretourneerd, maar wordt er een tegoedbon voor een vierde (!) bestrijding aangeboden. En alleen voor mij, niet voor de buren, terwijl de behandelingen als 1 opdracht (voor twee adressen) zijn verstrekt. De Muizendokter vindt dit coulant, omdat ik bij het inplannen van de afspraak niet zou hebben gemeld dat het onder garantie plaats zou vinden. Het feit dat ik 15 minuten eerder de medewerker nog had gesproken (of een collega met een identieke stem), wordt daarbij terzijde geschoven. Ik ben van mening dat dit een schandelijk manier is om met klanten om te gaan!

Naast het bovenstaande is de informatievoorziening slecht. Veel onduidelijkheid vooraf m.b.t. verwachtingen (bijv. t.a.v. verplaatsen meubels, welk bestrijdingsmiddel wordt gebruikt en wat betekent dit voor zwangerschap, tijdstip van bestrijding) waar je mee geconfronteerd wordt op het moment dat de bestrijder voor de deur staat. Tevens zijn onze plinten op zeer veel plekken beschadigd doordat het MDF vocht van het bestrijdingsmiddel heeft opgezogen. Nu kan ik begrijpen dat dat niet geheel te voorkomen is, maar dit was toch wel erger dan ik had verwacht. Vooraf is hier overigens helemaal niets over gemeld, waardoor het een erg onaangename verrassing voor ons was.

Dit was in ieder geval de laatste keer dat ik in zee ben gegaan met dit bedrijf. Ik voel me echt geschoffeerd!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Dit bedrijf is misleidend. Ze leveren niet de service die u bestelt. Hoef je niet te voorzien van het verslag van wat er is gedaan. Het kost hen twee weken te antwoorden op e-mails, ususally na een paar telefoontjes inbetween alleen om u te informeren dat er inderdaad wat je dacht dat het geval was. Ze veranderen het proces zonder u te informeren. Het is erg frustrerend en onaangename ervaring geweest.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vond het veel geld om van mijn muizen af te komen.
Het probleem was wel snel opgelost.