Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Tusq.nl B.V. Nijmegen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Tijgerstraat 44
6531 MG Nijmegen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Afgeschermd
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Tusq.nl B.V. in Nijmegen

Detailhandel in vloeren, matrassen en boxsprings via internet en showroom.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Tusq.nl B.V. in Nijmegen

Onze bezoekers over Tusq.nl B.V. in Nijmegen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.2/10
    (10 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.4/10
    (4 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3/10
    (4 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    6.2/10
    (2 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Tusq.nl B.V. in Nijmegen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Very unprofessional behavior. DO NOT BUY from this company.

I had ordered laminate on 27th September from their website. Immediately got confirmation over the mail regarding my order but when after 10 days product was not delivered I tried to get in touch with the customer care but the number on their website was incorrect. Tried to find the correct number from its parent company where they informed that order will be delivered on 9th October. But the delivery guy didn't show up & next day I was informed the laminate was damaged by the courier company.

Now I was given a new date 15th October to get the delivery of laminate. And again on that day I didn't get delivery. Upon which I asked for refund on 18th October.

After messaging them & reminding them for the refund amount, I finally got the amount refunded on 12th November.

As a customer I would atleast expect timely response but in this case everyday I had to message them to get my refund amount for 20 days.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb donderdag een matras gekocht. Ik werd vrijdag gebeld met de mededeling dat de matras zaterdag bezorgd zou worden. Ik ben de hele zaterdag thuis geweest, maar geen matras. Ik heb de vervoerder gebeld en die zegt dat de matras nog niet binnen is bij ze, dus hoe kan dit?