Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Custers Service B.V. Roermond

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Achilleslaan 1
6042 JV Roermond
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Custers Service B.V. in Roermond

Installatie, onderhoud en service van gastoestellen.

Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Custers Service B.V. in Roermond

Onze bezoekers over Custers Service B.V. in Roermond

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.2/10
    (38 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4.3/10
    (15 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.8/10
    (12 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.5/10
    (11 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Custers Service B.V. in Roermond

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Helaas komen ze de afspraken niet na voor aanpssingen te doen, wel doen ze hun werk als het nieuw is
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik had een storing aan mijn ketel. De dame aan de telefoon wist mij te wijzen waar ik moest kijken en wat ik moest doen en heeft zo samen met mij de klacht opgelost. Top service
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bij deze wil ik U laten weten, dat ik zeer teleurgesteld bent in de Firma Custers Achilleslaan 1 te Roermond.
Op 6 Oktober 2018 bezocht ik tijdens een open dag Uw showroom en maakte aldaar een afspraak voor renovatie van mijn badkamer. Binnen 2 weken kwam er inderdaad iemand langs om de situatie op te nemen en naar de (on)mogelijkheden te kijken. Daarna hoorde ik 2 maanden niets meer van U. Diverse malen bezocht ik Uw showroom om naar de stand van zaken te vragen, omdat ik nog steeds geen offerte ontvangen had. Toen hij eindelijk in de bus viel heb ik deze ingevuld en persoonlijk bij U in de showroom ingeleverd. Weer een maand later werd na weer een bezoek eindelijk een concrete afspraak gemaakt voor de uitvoering van het project. 25 Februari 2019 tussen 8.00 en 9.00 uur zou men bij mij aanbellen om te starten. Dit is bijna 5 maanden na ons eerste contact. Alles goed en wel, maar vandaag is het de 25de Februari en al ruim na 10.00 uur. Geen belletje of mailtje omtrent verklaring voor de vertraging. Ik ben thuis gebleven voor het nakomen van onze afspraak en heb tevens andere afspraken hiervoor afgezegd. Ergens zal op Uw site zeker naar recensies over Uw Firma gevraagd worden, die ik dan ook zal gaan geven. Tevens is de consumentenbond altijd blij met dit soort meldingen. Bij deze kan U dan ook onze samenwerking als be-eindigd beschouwen. Ik zal op zoek gaan naar een firma die klantvriendelijker is en hun afspraken sneller en correcter afhandelen.
Met vriendelijke groeten,
Ben Doensen