Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Belastingkantoor Hoorn (Noord-Holland)

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Nieuwe Steen 4
1625 HV Hoorn (Noord-Holland)
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    08:00 - 17:00
    Dinsdag
    08:00 - 17:00
    Woensdag
    08:00 - 17:00
    Donderdag
    08:00 - 17:00
    Vrijdag
    08:00 - 17:00
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Website
Places.nl niet geclaimdBedrijf is niet geclaimd

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Belastingkantoor in Hoorn (Noord-Holland)

Onze bezoekers over Belastingkantoor in Hoorn (Noord-Holland)

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3/10
    (710 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    18%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.9/10
    (333 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.2/10
    (208 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.1/10
    (169 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Belastingkantoor in Hoorn (Noord-Holland)

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
onbereikbaar... schandalig...
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
ik werd goed te woord gestaan
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bel je op vrijdag om 16:15 uur met de belastingdienst, krijg je een ingesproken bericht; "Wij zijn op dit moment gesloten, u kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur"
Drie kwartier eerder gesloten.... :(
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Belastingdienst hoorn
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wanneer je de belastingdienst wilt hebben van Hoorn krijg je iemand in de middel of no where. Wilde alleen maar een ander correspondentienummer doorgeven. Ging over zoveel schijven. Ben 2 uur bezig geweest om de juiste persoon te krijgen. De een zegt dit de ander zegt dat wilde allen maar een email adres hebben
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De belastingdienst maakt een fout, door loonheffing terug te storten en dan gelijk een boete te sturen omdat ik niet op tijd zou betalen. Belachelijk! Na heel vaak het keuze menu van de belastingdienst door te lopen word de lijn verbroken!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slecht te bereiken kantoor, je wil hulpvaardig zijn en correct.
Om een voorbeeld te noemen wij moesten 5 keer opnieuw bellen omdat het bsn nummer niet goed werd geaccepteerd door het systeem.
Als je uiteindelijk na lang wachten toch een medewerker aan de lijn krijgt blijkt al snel dat men liefst totaal geen direct contact met jou wenst.
De medewerkers zijn absoluut onwrikbaar en zeer onvriendelijk, deze mensen weten voor 100% niet wat behulpzaamheid inhoud.
Wij krijgen van deze instantie een brief waar gegevens worden gevraagd die wij niet hebben, en nooit hebben gehad. Wij hebben getracht dit aan de medewerkers uit te leggen. Maar nee hoor dit kan niet.
Om aan te geven dat wij iets totaal niet aan ons is verstrekt wilde wij dit doorgeven aan de dienst, maar nee je moet maar een brief schrijven want aantekeningen maken in een dossier beginnen ze niet aan. En dan moet je maar hopen dat die brief enige zin heeft.
Nog fraaier is dat je ook maar even die gegevens binnen 3 weken maar even moest verstekken, terwijl het al ruim 3 jaar geleden heeft plaatsgevonden.
Er bestaat in dit land geen beter voorbeeld, hoe onvriendelijk en niet klant gericht een overheids instantie werkt. Tevens is deze instantie toch echt verschrikkelijk achter met het gebruik van moderne communicatie, het lijkt er dan ook op dat men bewust geen andere mogelijkheden voor communicatie toestaat dan via brieven. Geen email, niet telefonisch en uiteraard geen direct menselijk contact.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Na een 15 keuzes te hebben doorlopen en mijn Burgerservicenummer ingevuld 15 minuten gewacht werd hierna opgehangen.
Erg onvriendelijke en niet behulpzaam.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
uitstekend
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De kosten baten zijn mij te hoog.