Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Fimar Bewindvoering Roosendaal

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Klerkenveld 8
4704 SV Roosendaal
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 17:00
    Dinsdag
    09:00 - 17:00
    Woensdag
    09:00 - 17:00
    Donderdag
    09:00 - 17:00
    Vrijdag
    09:00 - 12:00
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Social Media
  • Betaalmethode
    FactuurFactuur

Informatie over Fimar Bewindvoering in Roosendaal

Schuldhulpverlening, bewindvoering en budgetbeheer

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Fimar Bewindvoering in Roosendaal

Onze bezoekers over Fimar Bewindvoering in Roosendaal

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    7.9/10
    (94 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    0%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    7.9/10
    (34 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    8.1/10
    (31 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7.7/10
    (29 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Fimar Bewindvoering in Roosendaal

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb al een paar weken op de planning staan om deze mail te typen
en te versturen maar nu doe ik het ook echt.

Wanneer er iets niet goed gaat dan wordt dan gemeld.
Maar wanneer er iets wel goed gaat dan wil ik dat
ook graag vertellen. Ik wil graag mijn ervaring als cliënt bij Fimar delen:

Ik ben al een aantal jaar cliënt bij Fimar. Mevrouw Wouters
is mijn zaakbehandelaar/bewindvoerder.

Toen ik mij aanmeldde bij Fimar had ik al een hele rit achter de rug.
Het schuldhulpverleningsbureau die mij zaak voorheen behandelende
had een potje gemaakt van mijn dossier. Mijn zaakbehandelaar had ontslag
genomen en mijn dossier stond langere tijd stil.

Het begon allemaal toen ik mijn baan verloor. Ik had net een huis gekocht
en na een half jaar verloor ik mijn baan. Ik kreeg van de uwv eerst 75% van mijn
salaris en daarna 70%. Ik kon bepaalde vaste lasten niet meer betalen
en kwam in een zware depressie terecht. Dus alle brieven, telefoontjes die
ik binnen kreeg van deurwaarders en van de bank kon mij niet veel meer schelen.
Ik kon het toen niet aan en door de depressie zat ik in een slachtoffer rol.
Ik had geen geld om te eten en mijn situatie werd van kwaad naar erger.
Vervolgens is mijn huis voor een heel laag bedrag verkocht.

Ik ging in therapie en wilde niet langer bij de pakken neer zitten.
Ik had inmiddels een huurwoning en langzaamaan vond ik mijn kracht weer terug.
De schuldhulpverleningsbureau die mijn zaak toen behandelende had er echt
een potje van gemaakt dus ging ik kijken op google.nl naar een andere schuldhulpverleningsbureau
die mij kon helpen. Zo kwam ik bij Fimar terecht.
ik kan mij nog goed herinneren dat ik op het kantoor van Fimar zat. Mijn situatie werd besproken
en er werd een nieuw dossier aangemaakt. Tegenover mij zaten meneer Boterman en mevrouw Wouters.
Mijn situatie zag er in mijn ogen hopeloos uit en ik wist niet of het nog ooit goed zou komen.

Mevrouw Wouters en natuurlijk het hele team van Fimar is druk aan het werk gegaan met mijn dossier.
Het was een hele zware periode. Ik kreeg deurwaarders aan de deur. Ik ben een keer naar de rechtbank gegaan
omdat ik een huurachterstand had. Ik was bang om weer mijn huis te verliezen. Mevrouw Wouters
heeft volledig achter mij gestaan en contact opgenomen met mijn woningcorporatie om te kijken of
er nog wat te redden valt. In de tussentijd ben ik nog een paar keer mijn baan verloren.
Dit heeft er lichamelijk en geestelijk ontzettend ingehakt.

Toen kreeg ik een email van meneer Boterman dat hij bewindvoering voorstelde omdat mijn financiële
situatie alleen maar verslechterde. Ik wilde dat niet onder ogen zien. Ik had oogkleppen op.
Ik was gewend om altijd alles alleen op te lossen. Dit voelde als falen.
Ik was bang. Bewindvoering? Wat betekent dat? Ik wist totaal niet wat mij te wachten stond.
Het voelde voor mij heel beklemmend en
ik dacht dat ik daardoor alleen maar meer bergafwaarts zou gaan. Achter af gezien kan ik zeggen
dat het mijn beste beslissing ooit is geweest om in te stemmen met bewindvoering.

Mevrouw Wouters is sindsdien mijn bewindvoerder. Er zijn echt wel wat momenten geweest van miscommunicatie,
frustratie en onbegrip. Emoties hebben een rol gespeeld en onduidelijkheden denk ik.
Wanneer ik er niet uit kwam stuurde ik meneer Boterman een mail en hij heeft alle keren mijn mailtjes
heel snel en heel duidelijk beantwoord. Wat een top service. Dat gaf veel rust.
Inmiddels heb ik mevrouw Wouters nog beter leren kennen als mijn bewindvoerder. En wat ik vooral heb
kunnen zien is dat zij altijd met je meedenkt. Ik vertrouw haar zeker en dat is ook heel belangrijk.
Mevrouw Wouters probeert de situatie waar ik in zit te begrijpen en te kijken naar een oplossing.
En het begrip voelt als een steun. Dat maakt alles een stuk dragelijker.

Ik ben zo blij dat ik mij een aantal jaar geleden heb aangemeld bij Fimar. Dat was een hele goede zet.
Petje af voor jullie om een rommelige dossier over te nemen en de cliënt zo goed mogelijk te helpen.
Het heeft een aantal jaar geduurd. Inmiddels is de kredietbank en de rechtbank erbij betrokken.
Ik woon in een land waarbij je om hulp kan vragen als je hoge schulden hebt.
En ik besef mij dat dat niet voor alle mensen op de wereld geldt.
Ik ben er dankbaar voor. Ik zou Fimar aan een ieder ander aanraden die financiële hulp nodig heeft.
Ik ben er nog niet...maar ik wil het hele team en in het speciaal mevrouw Wouters tot nu toe voor alles bedanken ?

Keep up the good work.

Veel liefs,
Mw S.T. Rotterdam
Antwoord van Fimar Bewindvoering
Dank voor deze feedback. We vinden het erg leuk om te horen dat u erg tevreden bent met onze service. We doen er echt alles aan om u, maar ook anderen zo goed mogelijk te helpen!
Geplaatst op 16 jun. 2017 15:03:31
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zakelijk, maar uiteindelijk prima geholpen! Ik ben van mijn schulden af, wat me een hoop stress scheelt!