Vandaag in Action geweest. Van de vele "P"s vanuit de marketing wereld, zou ik adviseren om de P van personeel onder de loep te nemen: Het gaat dan om medewerkers die duidelijk niet gemotiveerd rond lopen, en zeer weinig service verlenen, dus ruimte voor verbetering!
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Goed
rob masselink
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Het bedrijf Action werkt prima, maar een belletje van de voorraad naar aanleiding van wat ik zocht en wat uitverkocht was, is niet mogelijk. Ik probeerde er achter te komen of een product nog binnen komt (tuin schilderij, zwart/wit, met koeien)... jammer!
Henk Wijga
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Telefonisch niet bereikbaar. Alleen op een centraal duur 0900 nummer. Adverteren met aanbieding gordijnen, maar die zijn niet op voorraad. Ook niet te bestellen. Klantenservice: "U moet gewoon de winkels af gaan, kijken of iemand ze heeft." Kon ook eigenlijk niet voor die prijs. Dat is dus een zogenaamd lokkertje. Service 0. bereikbaarheid 0